خطاب به رقبا:

دکتر روحانی:دوران شما تمام شده است، هشت سال با مردم چه کردید؟!

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 | 17:24 ب.ظ
دکتر روحانی:دوران شما تمام شده است، هشت سال با مردم چه کردید؟! زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان : دکتر حسن روحانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری : ?ما آمده ایم به بداخلاقی ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت طلبان و افراطیون پایان دهیم. ?دوران شما تمام شده است، شما هشت سال در این کشور بودید و مردم دیدند با آن ها چه کردید. ?من از شما غیور مردان و زنان می […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان : دکتر حسن روحانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری :

?ما آمده ایم به بداخلاقی ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت طلبان و افراطیون پایان دهیم.

?دوران شما تمام شده است، شما هشت سال در این کشور بودید و مردم دیدند با آن ها چه کردید.

?من از شما غیور مردان و زنان می پرسم آیا شما امروز بیست نفر جرات می کنید در اجتماع ستاد رقیب جمع شوید.

?ما دنبال آزادی هستیم، حتی در سالن برنامه‌های انتخاباتی ‌مان  بد اخلاق ها را هم راه می دهیم.{خطاب به رقبای خود}:  شما منطقتان ممنوع کردن است، چیز دیگری ندارید، منطق شما هو چی بازی است.

?آن روزی که ۷۵۰ میلیارد دلار پول نفت به کشور آمد، برای مردم چه کردید؟
اجازه نخواهیم داد خانه ای که باید خانه عدالت  باشد خانه اتهام و دروغ باشد.

?ملت در انتخابات ۹۲ اعلام کردند که خشونت را قبول ندارند و راه حصر ایران را نمی پذیرند. ملت ایران یک بار دیگر هم اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند ۹۴ بود.

?من به همه دوستان و همه آنهایی که این روزها از پول بیت المال و پولی که بخاطر امنیت به آنها داده شده است و به روستاها و شهرها می روند تا مردم را ناامید کنند می پرسم چه چیزی موحب هراس شما شده است؟

?۱۲ روز دیگر باید راه مان را به جهانیان یکبار دیگر اعلام کنیم. ما انحصارگرایان را نمی خواهیم. ما آنهایی که پشت میز نشسته اند و حکم صادر کرده اند، نمی خواهیم.

?ما نمی گذاریم درصد درست کنید. ما ملت صد در صدی هستیم.ملت ایران با حقوق شهروندی واحد راهش را ادامه می‌دهد.

?آنها در هشت سال ۸۶۰ هزار خانم را بیکار کردند اما در دولت یازدهم ۷۵۰ هزار بانو سرکار رفتند. اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده رو های ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی شناسید من آنها را می شناسم. آنها روزی در جلسه ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آنها می خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار