سعید آژده:

چیز جدیدی در نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران به چشم نمی‌آید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 | 16:53 ب.ظ
چیز جدیدی در نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران به چشم نمی‌آید زمان مطالعه: < 1 دقیقه یک شاعر خوزستانی درباره نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران گفت: درباره کیفیت نمایشگاه می‌توان گفت چیزی جدیدی به چشم نمی‌آید، به‌جز این‌که کتاب‌ها گران‌تر شده‌اند و همه چیز مثل روال قبل است. به گزارش نخبگان ، سعید آژده در گفت‌وگو با ایسنا ، بیان کرد: تنها موضوع چشمگیری که در نمایشگاه خوشحال‌کننده بود صدور مجوز و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک شاعر خوزستانی درباره نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران گفت: درباره کیفیت نمایشگاه می‌توان گفت چیزی جدیدی به چشم نمی‌آید، به‌جز این‌که کتاب‌ها گران‌تر شده‌اند و همه چیز مثل روال قبل است.

به گزارش نخبگان ، سعید آژده در گفت‌وگو با ایسنا ، بیان کرد: تنها موضوع چشمگیری که در نمایشگاه خوشحال‌کننده بود صدور مجوز و چاپ کتاب‌هایی بود که پشت درهای ممیزی بودند؛ مثل کتاب‌ خودم که بعد از ۶ سال مجوز دریافت کرد.

این شاعر در همین زمینه ادامه داد: جدیدترین کتاب من «آنتولوژی شعر معاصر ایران» نام دارد که در سال‌های ۹۲-۹۳ برای دریافت مجوز ارایه و بعد از شش سال چاپ شد و در سال ۹۴ به چاپ دوم و در فروردین سال ۹۶ به چاپ سوم رسید.

وی همچنین با اشاره به دیگر کتاب‌های خود گفت: دو کتاب دیگر من مجموعه شعرهایی است به نام‌های «بوسه بر جنوب» و «ضمایر زهرا مشتری در چهارشنبه بیست و یکم» که هم‌اکنون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده‌اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار