بازدید شهردار اهواز از محل یادمان شهدای گمنام پارک صباغان

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مهر 1401 | 22:16 ب.ظ
بازدید شهردار اهواز از محل یادمان شهدای گمنام پارک صباغان زمان مطالعه: < 1 دقیقه عصر یکشنبه ۲۴ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، خانچی معاون عمرانی استاندار و موسی پور قائم مقام شهردار اهواز از محل ساخت یادمان شهدای گمنام پارک صباغان بازدید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز ، امینی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عصر یکشنبه ۲۴ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، خانچی معاون عمرانی استاندار و موسی پور قائم مقام شهردار اهواز از محل ساخت یادمان شهدای گمنام پارک صباغان بازدید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز ، امینی شهردار اهواز با بیان اینکه کار ساخت این یادمان که توسط شهرداری صورت گرفته و رو به اتمام است و همه دستگاه ها باید در تکمیل این مکان فرهنگی مساعدت داشته باشند اظهار کرد: یادمان های شهدا تداعی کننده کسانی است که زمانی تمام هستی خود را با اخلاص تمام تقدیم این مردم و نظام کردند و امیدواریم با بهره برداری از این مکان ها و تبدیل آنها به مرکزی فرهنگی و معنوی بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و اخلاق گامی برداریم.

امینی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید نمایان شود و این کار تنها با ساخت یادمان شهدا امکان پذیر است.

وی فراهم کردن بسترهای لازم برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و بر نهادینه کردن این امر در جامعه تاکید داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار