ضرورت عمل به تعهد دستگاه‌ها نسبت به جامعه ایثارگران

تاریخ انتشار: شنبه 7 آبان 1401 | 18:54 ب.ظ
ضرورت عمل به تعهد دستگاه‌ها نسبت به جامعه ایثارگران زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران : مصوب شد، دستگاه‌ها به تعهدات خود نسبت به جامعه ایثارگران عمل کنند و اگر غیر از این باشد ۵۰ درصد از نمره ارزشیابی مدیران کسر خواهد شد. به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان،حسن نورانی در نشست روسا، مدیران و معاونین بنیاد شهید گفت : […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران : مصوب شد، دستگاه‌ها به تعهدات خود نسبت به جامعه ایثارگران عمل کنند و اگر غیر از این باشد ۵۰ درصد از نمره ارزشیابی مدیران کسر خواهد شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان،حسن نورانی در نشست روسا، مدیران و معاونین بنیاد شهید گفت : در جلسه‌ای که با استاندار خوزستان داشتیم بار دیگر مصوب شد، دستگاه‌ها به تعهدات خود نسبت به جامعه ایثارگران عمل کنند و اگر غیر از این باشد ۵۰ درصد از نمره ارزشیابی مدیران کسر خواهد شد که خوشبختانه استاندار این نمره را منوط به تایید و رضایت بنیاد شهید از ارگان‌ها و سازمان‌ها عنوان کردند.

ضرورت عمل به تعهد دستگاه‌ها نسبت به جامعه ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: در غیر این صورت طبق صحبت دادستان استان می‌توانیم آن‌ها را به مراجع قانونی معرفی کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: در جلسه که با حضور استاندار اجرا شد بر اساس بند (ل) تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، مصوب شده بود که تمامی دستگاه ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها یک درصد از بودجه خود را برای ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت بگذارند و بنیاد شهید طبق قانون موظف است عملکرد دستگاه‌ها را جمع آوری کند و به سمع و نظر سران سه قوه و در نهایت مقام معظم رهبری برساند.

وی ادامه داد: اگر مدیران این وظیفه‌ای که دارند به درستی انجام ندهند ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و آن وظیفه، انعکاس عملکرد دستگاه‌ها به مقام بالاست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر مدیران و دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام داده بودند اکنون نباید ۱۱ هزار بیکار و ۱۰ هزار خانواده بدون مسکن و زمین داشته باشیم.

وی ادامه داد: از این به بعد تصیم داریم که جلسات شورای ترویج را در شهرستان‌ها انجام دهیم و دیدار‌های و ملاقات‌های عمومی خود را در شهرستانهابرگزار کنیم و هرخانواده‌ای که مشکلات قابل حل و بررسی داشته باشند در بنیاد شهرستان پاسخگوی عزیزان باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار