برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 7 آبان 1401 | 18:44 ب.ظ
برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری خوزستان در سال جاری خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان، دکتر محمد راضی جلالی با اشاره به نقش پارک علم و فناوری در حل مشکلات صنایع و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: صنایع و دستگاه‌ها باید نیاز‌های خود […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری خوزستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان، دکتر محمد راضی جلالی با اشاره به نقش پارک علم و فناوری در حل مشکلات صنایع و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: صنایع و دستگاه‌ها باید نیاز‌های خود را از نظر فناوری و نوآوری به پارک علم و فناوری اعلام کنند تا شرکت‌های دانش بنیان نیاز آن‌ها را مرتفع کنند.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری اطلاعات و حل مشکلات صنایع گفت: در راستای حل مشکلات و نقش پارک علم و فناوری، یک رویداد در بهمن‌ماه تحت عنوان رویداد “تانا” یا توسعه اکوسیستم نوآوری استان خوزستان برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: هدف از برگزاری این رویداد، احصاء نیاز دستگاه‌ها و صنایع و انتقال این نیاز‌ها به شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه راهکار و تولید محصول مورد نیاز است و همه این‌ها در راستای رفع مشکل اشتغال در استان خوزستان هدف‌گذاری شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار