مجمع نمایندگان خوزستان:

مردم این استان بار دیگر از آزمون فتنه سربلند بیرون آمدند

تاریخ انتشار: جمعه 22 مهر 1401 | 11:55 ق.ظ
مردم این استان بار دیگر از آزمون فتنه سربلند بیرون آمدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از مردم بابصیرت خوزستان آورده است: بار دیگر مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا در این بیانیه آمده است: یک […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از مردم بابصیرت خوزستان آورده است: بار دیگر مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا در این بیانیه آمده است:


یک بار دیگر مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب نمودند.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، با وجود تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب‌شان را از دست نداده اند و تاکنون گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده اند و نخواهند خورد.

در ادامه ان بیانیه آمده است: مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زنان و دختران این استان به حساب می‌آید نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید.

بیانیه افزوده است: چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه خود افزوده است: این مجمع ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خادمانی لایق برای این مردم قرار دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار