خوزستان با رای قاطع به روحانی حماسه می آفریند

تاریخ انتشار: شنبه 2 اردیبهشت 1396 | 22:27 ب.ظ
خوزستان با رای قاطع به روحانی حماسه می آفریند زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان : اکنون که موعد قانونی تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور فرا رسیده است ، مردم خوزستان نیز همگام با دیگر هموطنانمان قدم در آزمونی سخت نهاده اند. رای و حضور مردم ، ضامن تقویت نهاد انتخابات و تحقق دموکراسی و مردم سالاری است. مردم به پشتوانه صندوق های رای سرنوشت و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان : اکنون که موعد قانونی تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور فرا رسیده است ، مردم خوزستان نیز همگام با دیگر هموطنانمان قدم در آزمونی سخت نهاده اند.
رای و حضور مردم ، ضامن تقویت نهاد انتخابات و تحقق دموکراسی و مردم سالاری است.
مردم به پشتوانه صندوق های رای سرنوشت و آینده این سرزمین را رقم می زنند و دادن” رایی آگاهانه”،رسالت خطیری بر دستان هر ایرانی است که دل در گرو اعتلا ،آبادانی وپیشرفت کشورش دارد.
رعایت “اخلاق و تقوی ” در انتخابات و تلاش برای “تبلیغ اندیشه و برنامه” و نه “تخریب رقیب” از اصولی است که اگر در انتخابات رعایت شود،ضمن انتشار امید در جامعه، تصویرگر روشنی و انسجام در آینده است.
اطمینان داریم در این انتخابات مردم خوزستان دیگر بار با رای قاطع به دکتر حسن روحانی با خلق حماسه ای دیگر فصلی تازه را در تاریخ معاصر ایران رقم می زنند تا حرکت بسمت آزادی، امنیت و آرامش و پیشرفت در ایران اسلامی را تسریع بخشند.
“ملت در نیمه راه نمی‌ماند و راه را ادامه می‌دهد. ما از نیمه راه بازنمی‌گردیم.”

انشاالله / دکتر حمید کهرام
                                                                                                رئیس ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار