جریمه شدن مسئولین قطع درختان شهر اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مرداد 1401 | 02:24 ق.ظ
جریمه شدن مسئولین قطع درختان شهر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز :مسئولین قطع درختان شهر باید جریمه شوند. به گزارش نخبگان و به نقل ازصداوسیما مرکز خوزستان، احمد سراج نسبت به قطع درختان در برخی مناطق شهر اهواز معترض شد و خواستار جریمه و محاکمه جدی متصدیان نگهداری این درختان شد و گفت: در شهر‌های دیگر بابت قطع درختان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز :مسئولین قطع درختان شهر باید جریمه شوند.

به گزارش نخبگان و به نقل ازصداوسیما مرکز خوزستان، احمد سراج نسبت به قطع درختان در برخی مناطق شهر اهواز معترض شد و خواستار جریمه و محاکمه جدی متصدیان نگهداری این درختان شد و گفت: در شهر‌های دیگر بابت قطع درختان پیمانکار مسئول جریمه‌های میلیاردی می‌شوند.

جریمه شدن مسئولین قطع درختان شهر اهواز

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: در بسیاری از نقاط اهواز درختان برخی پارک‌ها برای مصارفی مانند تهیه زغال قطع شده‌اند، اما آیا پیمانکار قبلی که مسئولیت نگهداری از این درختان را داشته است، جریمه می‌شود؟ در خیابان ولیعصر تهران بابت قطع چند درخت، پیمانکار میلیارد‌ها تومان جریمه شد.

وی عنوان کرد: وجود فضای سبز مناسب و درخت در اهواز که اغلب آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور شناخته شده امری حیاتی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه با اشاره راه اندازی پنجره واحد مجوز‌ها مبتنی بر املاک گفت: مدیریت شهری باید زودتر از این به سمت این حرکت ارزشمند می‌رفت تا عمر مردم در این رفت و آمد‌ها از دست نرود.

وی افزود: باید این کار با دقت و نظارت بهتر عملیاتی شده تا نگاه‌های فسادآور یا احیانا ابهام‌برانگیز در این مسیر از بین برود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار