جلسه مشترک فرماندار خونمیرزایی و شهردار موسوی برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر

تاریخ انتشار: شنبه 5 فروردین 1396 | 17:23 ب.ظ
جلسه مشترک فرماندار خونمیرزایی و شهردار موسوی برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر زمان مطالعه: < 1 دقیقه  پیش از ظهر چهارم فروردین ماه ، شهردار اهواز در جلسه ای با حضور سرپرست فرمانداری اهواز گزارشی از اقدامات این شهرداری در پی بارش های اخیر توسط ماموران و کارگران این شهرداری را  ارائه داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز دکتر نبی اله خون میرزائی ، سرپرست فرمانداری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 پیش از ظهر چهارم فروردین ماه ، شهردار اهواز در جلسه ای با حضور سرپرست فرمانداری اهواز گزارشی از اقدامات این شهرداری در پی بارش های اخیر توسط ماموران و کارگران این شهرداری را  ارائه داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز دکتر نبی اله خون میرزائی ، سرپرست فرمانداری از شب گذشته تا بامداد امروز با حضور در نواحی مختلف شهری از نزدیک از روند فعالیت مجموعه شهرداری و آبفا بازدید کرد و در این خصوص گفت: در برخی معابر شهر آبگرفتگی هایی داشتیم که با تلاش نیروهای اجرایی و خدمات شهری تا حدودزیادی رفع شده است.
وی بر رفع مشکلات پیش آمده در خصوصی جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابان ها تاکید کرد و دستور داد هرچه سریعتر  اقدامات لازم در راستای خدمات رسانی ، رفاه حال شهروندان ومسافران نوروزی به عمل آید.

شهردار اهواز نیز در این جلسه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه داد.

دکتر سید خلف موسوی اظهار کرد : با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وجود جو ناپایدار و ادامه  بارندگی ، کلیه ماموران و کارگران شهرداری اهواز در آماده باش کامل به سر می برند و فعالیت آنان ادامه دارد .

در پایان جلسه سرپرست فرمانداری از آمادگی و تلاش دستگاه های اجرائی عضو ستاد مدیریت بحران تشکر و خاطرنشان کرد : امیدوارم ارائه خدمات دستگاه های اجرائی باعث افزایش سطح رضایتمندی شهروندان گردد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار