بهره برداری ۳۳۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 17:37 ب.ظ
بهره برداری ۳۳۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه پروژه عمرانی با صرف دو هزار و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ، در هفته دولت در خوزستان در حال بهره برداری هستند . به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت همچنین ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در استان قابل افتتاح […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پروژه عمرانی با صرف دو هزار و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ، در هفته دولت در خوزستان در حال بهره برداری هستند .

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت همچنین ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در استان قابل افتتاح هستند.

فاضل عبیات افزود: در روز‌های آتی افتتاح این طرحهای زیرساختی، اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری در استان خوزستان به صورت ارتباط تصویری با توجه به شرایط کرونایی افتتاح می‌شوند.

وی از جمله مهمترین طرحهایی که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید  تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرستان آبادان عنوان کرد که با ظرفیتی حدود ۸۵ هزار مترمکعب در شبانه روز به تصفیه آب آبادان اضافه می‌کند.

عبیات همچنین طرح صنعتی و سرمایه‌گذاری شهرک شماره ۴ اهواز و ۴۶ پروژه در سازمان جهاد کشاورزی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان عنوان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار