فولاد شادگان در کنار فولاد خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

تاریخ انتشار: جمعه 11 تیر 1400 | 23:49 ب.ظ
فولاد شادگان در کنار فولاد خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به کلیه صنعتگران و معدن کاران استان بیان کرد : با اشاره به نگاه متفاوت وزارتخانه به شرکت فولاد شادگان نسبت به سایر طرح‌های فولادی کشور و نزدیکی شرکت قدرتمند […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به کلیه صنعتگران و معدن کاران استان بیان کرد : با اشاره به نگاه متفاوت وزارتخانه به شرکت فولاد شادگان نسبت به سایر طرح‌های فولادی کشور و نزدیکی شرکت قدرتمند فولاد خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وجیه اله جعفری روز پنجشنبه بعد از بازدید از کارخانه فولاد شادگان در نشست با مسئولان شرکت گفت : به دلیل اینکه شرکت قدرتمند فولاد خوزستان در کنار فولاد شادگان قرار دارد این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است همچون فولاد سفید دشت که به دلیل همجوار بودن با فولاد مبارکه در استان اصفهان دارای اهمیت است.

وی گفت: شرکت های فولادی که در کنار شرکت های بزرگ فولادی هستند با سرعت بیشتری فعالیت خواهند داشت و نسبت به سایر طرح های فولادی تفاوت خاصی در کشور دارند.

رییس هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: با وجود اینکه فولاد خوزستان از این شرکت حمایت مالی می کند باید هرچه زودتر مشکل شرکت پیمانکاری که باعث بعضی از مشکلات گردیده برطرف شود.

معاون وزیر صمت با تاکید بر لزوم رفع این مشکل با همفکری وزاتخانه گفت: فعالیت این شرکت درپول ملی تاثیر دارد و اگر در زمان های تعیین شده طرح ها و تولیدات شرکت انجام نشوند منابع کشور به هدر می‌روند.

وی افزود: اثر اقتصادی فولاد خوزستان در کشور بسیار مشهود است و توقع بسیار زیادی در این زمینه از فولاد شادگان و خوزستان وجود دارد.

معاون وزیر صمت بیان کرد : مجتمع فولاد شادگان ۲۵۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم در مرحله اول ، ۴۰۰ فرصت شغلی در مرحله دوم و چهار هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم داشته است در فاز اول ۷۰۰ هزار تن ظرفیت تولید آهن سنگین و یک میلیون تن ظرفیت تولید فولاد
دارد.

فولاد شادگان یکی از شرکت‌های تولیدی نیمه دولتی در جنوب خوزستان است که با هدف تحقق شعار جهش تولید به رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، با همه توان و ظرفیت به فعالیت خود ادامه داده است.

شهرستان شادگان در ۷۰ کیلومتری مرکز خوزستان و در جنوب این استان واقع است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار