جلسه ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان با حضور شهردار منتخب برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 اسفند 1399 | 16:56 ب.ظ
جلسه ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان با حضور شهردار منتخب برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه صبح امروز جلسه ساماندهی ورودی اهواز محور زرگان با حضور ابراهیم نوشادی شهردار منتخب، مدیران مناطق، معاون فنی عمرانی، مدیر عامل سازمان میادین و قائم مقام شهردار اهواز برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهردار منتخب در این جلسه بر آماده سازی طرح ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان تاکید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صبح امروز جلسه ساماندهی ورودی اهواز محور زرگان با حضور ابراهیم نوشادی شهردار منتخب، مدیران مناطق، معاون فنی عمرانی، مدیر عامل سازمان میادین و قائم مقام شهردار اهواز برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهردار منتخب در این جلسه بر آماده سازی طرح ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان تاکید کرد و گفت: این طرحها باید بر اساس ساماندهی آن محور و فضاسازی مناسب طراحی شده و هرچه سریعتر از طریق سازمان میادین برای ساخت به معاونت فنی عمرانی ارسال گردد.

نوشادی همچنین به مدیر منطقه ۳ دستور داد نسبت به جمع آوری نخاله در ورودی اهواز از محور زرگان اقدام نمایند.
در این جلسه ساماندهی احشام نیز در دستو ر کار قرار گرفت و مقرر شد راهکارها و ایده های مناسب در این خصوص سریعا بررسی گردد.

شهردار منتخب در پایان خاطرنشان کرد: جلسه ای با پلیس راهور در خصوص ساماندهی وانت بارها و ماشین های پارک شده در این محدوده خواهیم داشت و چگونگی اعمال قانون در مورد این دسته نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار