دیدار شهردار اهواز با خانواده شهید مدافع حرم حاج محمد کیهانی

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 فروردین 1400 | 21:46 ب.ظ
دیدار شهردار اهواز با خانواده شهید مدافع حرم حاج محمد کیهانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه شامگاه امروز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با حضور در منزل خانواده شهید کیهانی به مقام شامخ این شهید مدافع حرم ادای احترام کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی ؛ شهردار اهواز در این دیدار ضمن تجلیل از این شهید گرانقدر ، گفت: شهدای مدافع حرم به ویژه شهید کیهانی که از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شامگاه امروز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با حضور در منزل خانواده شهید کیهانی به مقام شامخ این شهید مدافع حرم ادای احترام کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی ؛ شهردار اهواز در این دیدار ضمن تجلیل از این شهید گرانقدر ، گفت: شهدای مدافع حرم به ویژه شهید کیهانی که از پرسنل پاکدست شهرداری اهواز بود با این اقدام جهادگونه نشان دادند که هنوز روحیه انقلابی و ایمانی موثر و گره گشا است.

وی افزود: این شهید مدافع حرم با پا گذاشتن بر روی علایق شخصی خود و با شناخت و بصیرت و با توجه به ضروریات جامعه اسلامی به میدان جهاد رفتند و نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا به عنوان قهرمانان مبارزه با تروریسم شناخته شدند.

نوشادی در ادامه صبر و استقامت و ایثار خانواده ی معظم شهید کیهانی را ستود و عنوان گفت:شهداء نزد خداوند امتیازی دارند که هر فردی نمی تواند به آن مقام و درجه دست پیدا کند و این عنایت نصیب بندگان خاص خداوند خواهد شد.

گفتنی است شهید کیهانی شهید مدافع حرم از پرسنل شهرداری اهواز بود و این دیدار با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرداری اهواز و تجلیل از خانواده شهید، انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار