استاندار خوزستان با وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 بهمن 1399 | 22:06 ب.ظ
استاندار خوزستان با وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان در نخستین روز کاری پس از اخذ رای اعتماد از هیات دولت با وزیر کشور در خصوص مسائل مختلف استان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش نخبگان و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز شنبه ۲۷ بهمن ماه با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان در نخستین روز کاری پس از اخذ رای اعتماد از هیات دولت با وزیر کشور در خصوص مسائل مختلف استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز شنبه ۲۷ بهمن ماه با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار خوزستان با تاکید بر اولویت مدیریت شیوع کرونا در استان خواستار هماهنگی و تشریک مساعی دستگاه های مختلف و اقشار مختلف مردم خوزستان برای عبور از شرایط قرمز شد.

سلیمانی دشتکی همچنین بر اهمیت هم افزایی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه شهرستان ها، به کارگیری و مشارکت اقوام و نخبگان در ارتقای امنیت، عمران و توسعه استان و ایجاد بستر و شرایط برای برگزاری شایسته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همراه با مشارکت باشکوه مردم تاکید کرد.

استاندار خوزستان در پایان توضیحاتی در خصوص مذاکره با وزیر نفت برای ساماندهی حاشیه نشینی و تخصیص اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای جمع آوری آبهای سطحی از طریق وزارت نیرو و تامین اعتبار از منابع مختلف برای طرح های فاضلاب و جمع آوری آبهای سطحی ارایه کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار