ممنوعیت تردد‌های بین شهری در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1399 | 20:22 ب.ظ
ممنوعیت تردد‌های بین شهری در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ در خصوص ساعت اداری و چگونگی حضور کارکنان ادارات و بانک‌ها تصمیمات گذشته پابرجاست و در صورت تصمیم گیری جدید اطلاع رسانی می شود . به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما , سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان بر منع تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ الی چهار بامداد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ در خصوص ساعت اداری و چگونگی حضور کارکنان ادارات و بانک‌ها تصمیمات گذشته پابرجاست و در صورت تصمیم گیری جدید اطلاع رسانی می شود .

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما , سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان بر منع تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ الی چهار بامداد تاکید کرد و گفت : ممنوعیت تردد‌های بین شهری در استان اعمال می شود .

رضا نجاتی افزود : پرسنل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها به صورت یک سوم دورکاری و دو سوم حضور در محل کار فعالیت میکنند و پرسنل بانک‌ها و دستگاه‌های ضروری و نوبت کاری به صورت صد در صدی در محل کار حاضر میشوند و ساعت اداری اهواز از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و سایر شهرستان‌های استان از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ محاسبه میشود.

وی گفت: فعالیت اصناف و مشاغل گروه چهار در ۹ شهرستان زرد استان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک ممنوع است همچنین استخر‌های سرپوشیده، آرایشگاه‌های زنانه و نمایشگاه‌های دائمی و بین المللی امکان فعالیت ندارند.

نجاتی افزود:تالار‌ها فقط در هفته جاری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی دایر هستند و از هفته آینده تعطیل می شوند .

سخنگوی ستاد استانی کرونا گفت : منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد با جدیت بیشتری اعمال میشود و تردد بین شهرستان‌ها فعلا امکانپذیر است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار