مجموعه جلسات بازنگری استراتژی سطح کلان افق۱۴۰۰_ ۱۴۰۲ فولاد اکسین خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 دی 1399 | 21:13 ب.ظ
مجموعه جلسات بازنگری استراتژی سطح کلان افق۱۴۰۰_ ۱۴۰۲ فولاد اکسین خوزستان آغاز شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت با حضور مهندس سلمانپور عضو هیئت مدیره، مدیران و روسا شرکت جلسه تحلیل محیط کلان در راستای بازنگری استراتژی کلان افق۱۴۰۰_ ۱۴۰۲ فولاد اکسین خوزستان در محل ساختمان آموزش این شرکت برگزار شد. در این جلسه مدیران و روسای واحدهای فروش، متالورژی و روشها، منابع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت با حضور مهندس سلمانپور عضو هیئت مدیره، مدیران و روسا شرکت جلسه تحلیل محیط کلان در راستای بازنگری استراتژی کلان افق۱۴۰۰_ ۱۴۰۲ فولاد اکسین خوزستان در محل ساختمان آموزش این شرکت برگزار شد.

در این جلسه مدیران و روسای واحدهای فروش، متالورژی و روشها، منابع انسانی، روابط عمومی، hse، فنی و مهندسی، امورپروژه ها، مالی و ict حضور داشتند.

هدف از این جلسات که از روز گذشته آغاز و طبق برنامه تعیین شده ادامه خواهد داشت، بازنگری استراتژی سطح کلان افق ۱۴۰۰-۱۴۰۲ با اولویت بررسی شرایط کشور و منطقه و تاثیرات این عوامل بر شرکت فولاد اکسین خوزستان می باشد.

تحلیل موارد مربوط به محیط کلان شرکت که در ابعاد عوامل سیاسی، اقتصادی، فناوری، اجتماعی/فرهنگی، قانونی، زیست محیطی در این جلسه مطرح شد، در نتیجه عوامل فوق فرصت و تهدید هایی که شرکت میبایست برای استفاده و یا رفع آنها برنامه ریزی های لازم انجام دهد استخراج گردید.

واحد سیستم ها و استراتژی سازمانی در راستای تدوین استراتژی کلان شرکت فولاد اکسین خوزستان مراحل بعدی این فرآیند را متعاقباً در طی جلسات همفکری با کمک مدیران ارشد سازمان برگزار می نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار