مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

حرکت‌های مؤمنانه در تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد

تاریخ انتشار: جمعه 26 دی 1399 | 15:54 ب.ظ
حرکت‌های مؤمنانه در تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ‌تر شد ولی حرکت‌های مؤمنانه در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از  مهر، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ‌تر شد ولی حرکت‌های مؤمنانه در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  مهر، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به اقشار محروم و نیازمند این استان، اظهار کرد: مردم خوزستان هیچ وقت یاد و خاطره سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: بنا شد که در این حرکت خداپسندانه خوزستان به عنوان اولین استان مورد توجه قرار بگیرد و انتخاب فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی را ارج می نهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این حرکت ارزشمند به دستور مقام معظم رهبری شروع شد و اهداف بسیاری را دنبال می‌کند و قطعاً تأثیر بسزایی را در جامعه دارد.

رضایی عنوان کرد: تأثیر چشمگیری که این حرکت ارزشمند در رفع محرومیت دارد، بسیار ارزشمند است؛ این حرکت جهادی و نیکوکارانه فرهنگ نیکوکاری را ترویج می‌دهد و کمک‌ها به دست افرادی می‌رسد که از لحاظ اقتصادی مشکلات بسیاری دارند.

وی ادامه داد: این حرکت‌ها می‌تواند مثل ریه‌های پاک جامعه‌ای باشد که تنفس را در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه کشور می‌شود، فراهم کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: انجام این حرکت‌های ارزشمند می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی جامعه نقش بسیار پررنگی را ایفا کند؛ در نهایت همچنین منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی در کشور می‌شود.

رضایی اضافه کرد: شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ‌تر شد ولی چنین حرکت‌هایی ارزشمندی در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

وی گفت: این حرکت‌ها به سابقه تاریخی کشور و دین و مذهب ملت برمی‌گردد، اسوه‌ها و الگوهای خوبی از جمله ائمه اطهار داریم که از سوی مردم الگوبرداری می‌شود و مردم از آنها درس می‌گیرند؛ به عنوان نمونه امام علی (ع) از ضعفا و نیازمندان حمایت بسیاری داشته است.

به گزارش نخبگان، در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان که با همکاری فرماندهی بسیج وزارت متبوع برگزار شد، یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

حرکت‌های مؤمنانه در تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار