امام جمعه اهواز:

بازگشت به برجام باید به شرط برداشته شدن تحریم‌ها باشد

تاریخ انتشار: جمعه 26 دی 1399 | 15:29 ب.ظ
بازگشت به برجام باید به شرط برداشته شدن تحریم‌ها باشد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه در هر اقدامی تابع دستور ولایت فقیه هستیم، گفت: بازگشت به برجام تنها باید به شرط برداشته شدن کامل تحریم ها، حذف تمامی توطئه های آمریکا و تحویل دست بسته ترامپ به جمهوری اسلامی صورت گیرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه در هر اقدامی تابع دستور ولایت فقیه هستیم، گفت: بازگشت به برجام تنها باید به شرط برداشته شدن کامل تحریم ها، حذف تمامی توطئه های آمریکا و تحویل دست بسته ترامپ به جمهوری اسلامی صورت گیرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار داشت: تنها مسیری که انسان می تواند به خوبی ها راه پیدا کند این است که دست خود را در دست امام خود قرار دهد؛ محور قرار دادن مقام معظم رهبری و بر مدار امام حرکت کردن را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود:ما امت حزب الله هرگز اجازه نخواهیم داد دست ما را از دست امام خارج کنند ؛ هرجایی دست خود را در دست امامین انقلاب قرار دادیم به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کردیم؛ متاسفانه عده ای می خواهند دست ما را از دست امام خارج کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد  ادامه داد : این مردم باید در انتخابات آینده با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و جوان سیلی محکم به دهان یاوه گویان بزنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به برجام خاطرنشان کرد: قرار بود با برجام همه تحریم ها برداشته شوند اما نه تنها برداشته نشدند بلکه بازهم گلوی مردم را فشردند ، چرا که چشم آن ها به امام جامعه نبود بلکه به کدخدا بود.

وی درباره اظهارنظرها پیرامون بازگشت آمریکا به برجام گفت : اگر بایدن اعلام کند به برجام باز می گردیم باید تمامی تحریم ها برداشته شوند و آمریکا دیگر نقشه ای برای توطئه علیه کشور ما نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد : امامین انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی فرمودند «جنگ جنگ تا پیروزی» اما یک شب تشخیص دادند که این جنگ باید پایان یابد و ما نیز به تبعیت از ولایت فقیه بر هر تصمیمی پایبند هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار