۱۱۶ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه مجدیان دزفول اختصاص یافت

تاریخ انتشار: جمعه 21 آذر 1399 | 23:38 ب.ظ
۱۱۶ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه مجدیان دزفول اختصاص یافت زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ساخت ورزشگاه مجدیان دزفول تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی ادامه کار آن با تورم روبرو شد از این رو اکنون با اختصاص و ابلاغ ۱۱۶ میلیارد ریال اعتبار، پیمانکار این طرح از هفته آینده تجهیز کارگاه خواهد کرد.  افشین حیدری شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ساخت ورزشگاه مجدیان دزفول تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی ادامه کار آن با تورم روبرو شد از این رو اکنون با اختصاص و ابلاغ ۱۱۶ میلیارد ریال اعتبار، پیمانکار این طرح از هفته آینده تجهیز کارگاه خواهد کرد.

 افشین حیدری شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه مجدیان و پیست اسب سواری دزفول به خبرنگار ورزشی نخبگان گفت: ازاین مبلغ ۱۶ میلیارد ریال بصورت اعتبار نقدی و یکصد میلیارد ریال دیگر از طریق اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی شهرستان دزفول در شان جمعیت هدف دراین شهر نیست لذا باید با همکاری همه دستگاه های اجرایی فضای ورزشی را توسعه دهیم .
وی از افرادی که در خصوص توسعه فضای ورزشی همکاری داشته اند قدردانی کرد و گفت: توسعه ورزش به توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان منجر می شود لذا همه دستگاه ها باید در این خصوص همکاری داشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ضعیف بودن بدنه ورزش در خصوص سالن ۲هزار و۵۰۰ نفری دزفول گفت:  پارسال اعتبار مشاور برای این ورزشگاه نیز اختصاص یافت ولی اختلافات موجود مانع جذب این اعتبار شد.
حیدری افزود: اگر ۱۲۵ میلیارد  ریال اعتبار در نظر گرفته شده  برای ساخت این ورزشگاه پارسال جذب شده بود کار پیشرفت خوبی پیدا می کرد اما امسال به دلیل تورم باید هزینه بیشتری صرف شود.
وی از فرماندار دزفول خواست ساخت طرح ورزشگاه ۲هزار و ۵۰۰ نفری دزفول به عنوان یک پروژه شاخص مطرح شود و گفت:  اعتبار استانی برای این پروژه درنظر گرفته شده که امیدواریم با تلاش و همت نماینده دزفول یک اعتبار ملی نیز برای آن اختصاص یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: با صرف ۵۰ میلیارد ریال، عملیات خاک‌برداری و فونداسیون این پروژه انجام می‌شود که در بودجه سال ۱۴۰۰ بودجه استانی به این پروژه اختصاص خواهد یافت.
وی گفت: پیگیر این هستیم که با همکاری و تعامل وزارت ورزش و استانداری خوزستان، بودجه مناسبی برای ۵۰ سالن ورزشی چند منظوره استان خوزستان گرفته شود که این پروژه نیز جزو آنها خواهد بود.

تلاش برای میزبانی مسابقات بین المللی اسب عرب

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان همچنین گفت: این استان خاستگاه اسب عربی است لذا به دنبال این هستیم که بتوانیم مسابقات بین المللی اسب عرب را در استان برگزار کنیم.
وی افزود:  اگر فرماندار دزفول موافقت کند و  هفت هکتار به پیست اسب سواری اختصاص یابد، پروژه ملی برای این پیست در نظر می گیریم زیرا اگر این پروژه کامل شود ضمن توسعه  اقتصادی، گردشگری و تجارت ارز نیز در دزفول رونق می گیرد.
حیدری افزود: طی توافقاتی که با فرماندار دزفول شده یک مشاور برای طراحی این پروژه گرفته میشود و منابع مالی آن تامین خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه های ۸۰ درصد تامین اعتبار می‌شوند گفت: باید لیستی از پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان دزفول  نیز تهیه شود تا ملی و یا شهرستانی بودن آنها مشخص شود و پروژه های نیمه تمام تکمیل شوند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت: دزفول ظرفیت های زیادی در زمینه ورزش دارد که استفاده از این ظرفیت ها مرهون زحمات و تلاش افرادی است که از گذشته تاکنون در این عرصه گام برداشته اند.
علی فرهمندپور اظهار امیدواری کرد: با همکاری سایر دستگاه ها شاهد تحول در این حوزه باشیم.
وی در خصوص ورزشگاه مجدیان دزفول گفت: پروژه مجریان یک طرح جامع و کامل بوده و دزفول نیازمند چنین ورزشگاهی است.

وی افزود: امیدواریم به زودی این ورزشگاه تکمیل شود و با بهره برداری از آن، فضای مناسبی برای انجام فعالیتهای ورزشی جمعیت جوان این شهرستان فراهم شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار