به صورت ویدئو کنفرانس انجام می‌شود

افتتاح چند پروژه ورزشی در خوزستان با حضور وزیر ورزش

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 آبان 1399 | 15:12 ب.ظ
افتتاح چند پروژه ورزشی در خوزستان با حضور وزیر ورزش زمان مطالعه: ۲ دقیقه افشین حیدری با اعلام این خبر در مجمع انتخاب رییس هیات شمشیربازی خوزستان، اظهار کرد: اهدای تجهیزات ورزشی به ۷۰ خانه ورزش روستایی که در کشور بی‌سابقه است و همچنین افتتاح خانه بوکس، هفته آینده به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور ورزیر ورزش انجام خواهد شد. همچنین در این مراسم احتمالا حضور یکی از معاونان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افشین حیدری با اعلام این خبر در مجمع انتخاب رییس هیات شمشیربازی خوزستان، اظهار کرد: اهدای تجهیزات ورزشی به ۷۰ خانه ورزش روستایی که در کشور بی‌سابقه است و همچنین افتتاح خانه بوکس، هفته آینده به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور ورزیر ورزش انجام خواهد شد. همچنین در این مراسم احتمالا حضور یکی از معاونان وزیر ورزش را در استان خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به افتتاح بزرگترین باشگاه خصوصی در جنوب غرب کشور، عنوان کرد: مجموعه ورزشی بانوان اهواز با زیربنای ۵ هزار مترمربع که کاری بسیار خاص است نیز به افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: تا پایان سال، چندین افتتاحیه دیگر خواهیم داشت اما در کنار همه این‌ موارد، تامین اعتبار ۱۱۵ زمین چمن مصنوعی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان که یک اتفاق تاریخی در خوزستان و کشور محسوب می‌شود، انجام شد که مناقصه آن نیز تا هفته آینده انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار تمام این موارد، با پیگیری که از طریق سلطانی‌فر وزیر ورزش، زنگنه وزیر نفت و شریعتی استاندار خوزستان صورت گرفت، مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان نیز حل شد و این تیم‌ها برای فعالیت در لیگ امسال مشکلی نخواهند داشت.

حیدری همچنین با تبریک به روشن‌پور رئیس هیات شمشیربازی خوزستان، گفت: یکی از موضوعات مهم، بحث انتخاب اعضای هیات رئیسه هیات استان است که این نفرات باید ظرف یک ماه آینده توسط رئیس هیات اعلام شوند تا احکام‌ نیز صادر شود زیرا فعالیت‌ها باید حتما به تایید هیات رئیسه برسد.

وی درباره تاخیر در برگزاری مجمع هیات شمشیربازی نیز عنوان کرد: اداره‌کل ورزش استان در موعد مقرر ثبت‌نام از کاندیداها را انجام داد و مکلف به برگزاری انتخابات حتی با یک کاندیدا بودیم اما در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات نیز باید بگویم ما چشم انتظار حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: مسئولیت ریاست هیات شمشیربازی بسیار سنگین خواهد بود زیرا رئیس، منتخب ۶۰۰ نفر از خانواده شمشیربازی و اعضای مجمع است. رییس هیات باید با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان، هدف‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌ها به پیشرفت این رشته کمک کند.

وی گفت: روشن‌پور از سرپرستان فعال است که توانست مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را با پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به نام اداره‌کل ورزش خوزستان دریافت کند. ما نیز قول دادیم تجهیزات بیشتری در اختیار این رشته قرار دهیم که این مهم در دستور کار است.

حیدری در خصوص بحث استعدادیابی نیز عنوان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با آموزش و پرورش داریم، هیات شمشیربازی باید بتواند از طریق مدارس و مربیان روی موضوع استعدادیابی بیشتر کار کند و ما هم به این هیات کمک خواهیم کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار