برگزاری جلسه توجیهی کنسرسیوم های صادراتی استان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 شهریور 1398 | 23:43 ب.ظ
برگزاری جلسه توجیهی کنسرسیوم های صادراتی استان خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از برگزاری جلسه توجیهی به منظور مرتفع شدن ابهامات اعضای کنسرسیوم های صادراتی استان خوزستان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ حسن چراغی گفت: جلسه توجیهی کنسرسیوم های صادراتی استان خوزستان با هدف بررسی مباحث مرتبط با تشکیل کنسرسیوم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از برگزاری جلسه توجیهی به منظور مرتفع شدن ابهامات اعضای کنسرسیوم های صادراتی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ حسن چراغی گفت: جلسه توجیهی کنسرسیوم های صادراتی استان خوزستان با هدف بررسی مباحث مرتبط با تشکیل کنسرسیوم ها و تشریح ساختار و الزامات آنها  با حضور مدیر توسعه بازار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مشاور این سازمان در حوزه کنسرسیوم های صادراتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه  کنسرسیوم های صادراتی به ائتلاف چند فرد یا بنگاه گفته می شود که برای انجام فعالیت مشترک یا ادغام منابع برای رسیدن به هدف مشترک در کنار هم قرار می گیرند اظهار داشت: کنسرسیوم ها بسته به هدف از تشکیل آنها می توانند به گروه هایی چون کنسرسیوم فروش، صادرات و … تفکیک شوند.

معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: هدف کنسرسیوم های صادراتی تبلیغ و ترویج کالاها و ارائه خدمات در خارج از کشور بوده و از طریق فعالیت های مشترک، صادرات محصولات را تسهیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه بنگاه های کوچک و متوسط اغلب با مشکلات قابل توجهی به ویژه در ورود به بازارهای خارج از کشور مواجه هستند بیان داشت: کنسرسیوم های صادراتی نه تنها به اعضای خود در زمینه حضور در صادرات کمک می کنند، بلکه می توانند مزیت های قابل توجه دیگری را نیز به همراه داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه اعضای کنسرسیوم صادراتی خرما خوزستان، اعضای کنسرسیوم صادراتی نفت و گاز، مشاورین حوزه بازار استان و همکاران حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان نیز حضور داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار