فرماندار اهواز: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اهواز در امنیت کامل برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 بهمن 1397 | 01:41 ق.ظ
 فرماندار اهواز: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اهواز در امنیت کامل برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار اهواز گفت: با حضور خوب نیروهای امنیتی و انتظامی و مشارکت بی نظیر مردم، راهپیمایی امسال نیز در امنیت کامل برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز،جمال عالمی نیسی  روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ما، میزان مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار عالی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار اهواز گفت: با حضور خوب نیروهای امنیتی و انتظامی و مشارکت بی نظیر مردم، راهپیمایی امسال نیز در امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز،جمال عالمی نیسی  روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ما، میزان مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار عالی دانست و اظهار کرد: الحمدلله راهپیمایی بسیار خوب و عظیم برگزار شد و چنین حضور باشکوهی غیرقابل تصور بود.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی این نظام هستند، افزود: این نظام متعلق به آنهاست و همانطور که تاکنون در همه صحنه ها حتی در مشکلات نظام و دفاع از آن حضور داشتند، امروز نیز برای دفاع از انقلاب آمدند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: مردم امروز ثابت کردند که هنوز با نظام هستند و حضور باشکوه آنها در حقیقت ادای دین به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار