معین دانشگاه آزاد خوزستان و ایلام

افزایش شهریه دانشگاه آزاد اندک است

تاریخ انتشار: شنبه 6 آذر 1400 | 20:27 ب.ظ
افزایش شهریه دانشگاه آزاد اندک است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معین دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان و ایلام گفت: ما سالانه کمترین افزایش شهریه را داریم ولی با توجه به نرخ تورم در کشور، شهریه دانشگاه آزاد افزایش اندکی خواهد داشت. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام فرج اله براتی روز پنجشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معین دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان و ایلام گفت: ما سالانه کمترین افزایش شهریه را داریم ولی با توجه به نرخ تورم در کشور، شهریه دانشگاه آزاد افزایش اندکی خواهد داشت.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام فرج اله براتی روز پنجشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد:ما چون بودجه دولتی نداریم مجبور هستیم از طریق درآمدمان که همان شهریه دانشجویی است مشکل مالی همکاران را برطرف کنیم.

وی همچنین گفت: در جریان سیل سال ۹۸ خوزستان، واحد اهواز مقر مدیرانی بود که به طور جهادی برای رفع مشکلات به وجود آمده از سیل فعالیت می کردند و الان هم دانشگاه آزاد آماده هرگونه کمک رسانی به مردم زلزله زده اندیکا است.

معین دانشگاه‌های آزاد خوزستان و ایلام با بیان اینکه در بحث کرونا همواره در کنار دیگر اقشار مردم در جهت مقابله با بیماری تلاش کردیم ادامه داد: امیدواریم کلاس‌های درس ما به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در استان حدود ۶۰ هزار نفر را واکسینه کرد.

حجت الاسلام براتی که مدت چهار سال مسوولیت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان را به عهده داشت روز پنجشنبه تودیع شد و در حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد کشور، به عنوان معین دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان های خوزستان و ایلام منصوب شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار