امداد رسانی به افراد و خودروهای گرفتار سیل در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 آذر 1399 | 14:07 ب.ظ
امداد رسانی به افراد و خودروهای گرفتار سیل در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ امدادگران این جمعیت به ۹۵ نفر گرفتار در آبگرفتگی منطقه نفتک شهرستان مسجدسلیمان در پی بارش باران دیشب، امدادرسانی کردند. به گزارش خبرنگار نخبگان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در پی بارش شدید باران در شب گذشته در اغلب مناطق خوزستان و مسجدسلیمان، منطقه نفتک این شهر دچار آبگرفتگی شد. علی خدادادی افزود: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ امدادگران این جمعیت به ۹۵ نفر گرفتار در آبگرفتگی منطقه نفتک شهرستان مسجدسلیمان در پی بارش باران دیشب، امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار نخبگان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در پی بارش شدید باران در شب گذشته در اغلب مناطق خوزستان و مسجدسلیمان، منطقه نفتک این شهر دچار آبگرفتگی شد.

علی خدادادی افزود: تعدادی از مردم این منطقه در آبگرفتگی گرفتار شدند که توسط امدادگران هلال احمر به منطقه امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین کارشناسان و امدادگران این جمعیت در حال کمک رسانی و ارزیابی میزان خسارت وارد شده به شهرستان هفتکل بعد از بارش باران شب گذشته هستند.

۲۵ خودروی گرفتار در آبگرفتی شوشتر رهاسازی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر هم گفت: ۲۵ خودروی گرفتار درآبگرفتی ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی و رهاسازی شدند.

مهدی ایوبی تصریح کرد: برخی از این خودرو‌ها در گل و لای و برخی هم به دلیل بالابودن سطح آب معابر، گرفتار شده بودند.

وی افزود: ۳۵ مورد نیز شکستگی درختان در معابر گزارش شد که با همکاری واحد خدمات شهر شهرداری، رفع خطر و درخت‌های شکسته شده جمع آوری شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر ادامه داد: هشت مورد نیز ریزش دیوار و ۱۵ مورد آبگرفتگی منازل گزارش شد که با تلاش نیرو‌های آتش‌نشان رفع خطر شدند.

جاری شدن سیلاب در ده روستای شهرستان باوی

گزارش‌ها از باوی هم حاکی از جاری شدن سیلاب در ده روستای این شهرستان است.

یکی از روستائیان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: طی دو ساعت بارش باران شب گذشته سیلاب در روستا‌های گصوان ۱، ۲، ۳، ۴، نگازه بزرگ و کوچک، وحید، نهیریه ۱ و ۲، حبیش و دهلیز در بخش ویس جاری شد و برخی مناطق تا یک متر نیز زیر آب رفت.

وی گفت: بارش شامگاه دیشب به قدری شدید بود که تا کنون برخی نقاط همچنان زیر آب است، جاده‌ها و راه‌های ارتباطی دچار نشست و خسارت شده و روستای گصوان یک هم تاکنون دچار آب گرفتگی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار