طی یکسال گذشته

دو خودکشی منجر به فوت در بین دانش آموزان رامهرمزی

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 آذر 1399 | 14:10 ب.ظ
دو خودکشی منجر به فوت در بین دانش آموزان رامهرمزی زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ در یکسال گذشته شش مورد اقدام به خودکشی در بین دانش آموزان رامهرمزی رخ داده که دو مورد آن به فوت منجر شده است. به گزارش خبرنگار نخبگان استاندار خوزستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته این خودکشی‌ها ارتباطی با فقر و مسائل مالی نداشته، اما بررسی در این رابطه ادامه دارد و منتظر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ در یکسال گذشته شش مورد اقدام به خودکشی در بین دانش آموزان رامهرمزی رخ داده که دو مورد آن به فوت منجر شده است.

به گزارش خبرنگار نخبگان استاندار خوزستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته این خودکشی‌ها ارتباطی با فقر و مسائل مالی نداشته، اما بررسی در این رابطه ادامه دارد و منتظر گزارش نهایی خودکشی‌ها هستیم.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه اخبار منتشر شده درباره خودکشی دانش آموزان غلوآمیز  بوده است، افزود: رسانه‌ها باید به اطلاع رسانی صحیح در این زمینه کمک کنند و اجازه ندهند اخبار جعلی و ساختگی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند، منتشر شود.

وی همچنین درباره اختصاص تبلت‌های دانش آموزی نیز توضیح داد: اعتبار این تبلت‌ها تأمین شده و در اختیار اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس قرار گرفته است.

شریعتی افزود: این اداره کل دو قرارداد برای تأمین تبلت‌ها منعقد کرده که در یک مورد تأمین یک هزار دستگاه و در مورد دیگر تأمین دو هزار دستگاه تبلت باید انجام شود که اکنون سفارش یک هزار دستگاه تبلت آماده است، اما سفارش دوم هنوز تکمیل نشده است.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارداد تأمین ۳۰ هزار دستگاه تبلت را منعقد و تکلیف کرده است که شرکت مونتاژ کننده تا زمان اتمام این سفارش، موارد جدیدی را انجام ندهد.

استاندار خوزستان ادامه داد: دو هزار دستگاه تبلت نیز از طریق پتروشیمی‌ها برای شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) خریداری شده که تا هفته آینده توزیع می‌شود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار