هلال احمر به بیماران کرونایی نفس می‌دهد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 | 16:00 ب.ظ
هلال احمر به بیماران کرونایی نفس می‌دهد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ها و بیماران کرونایی در قالب امانت تحویل داده می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، علی خدادادی گفت: راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی یکی از اقدامات بسیار خوب هلال احمر خوزستان محسوب می […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ها و بیماران کرونایی در قالب امانت تحویل داده می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، علی خدادادی گفت: راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی یکی از اقدامات بسیار خوب هلال احمر خوزستان محسوب می شود و از این طریق تاکنون ۳۲۵ دستگاه اکسیژن ساز و همچنین کپسول اکسیژن در اختیار بیمارستان‌ها و بیماران کرونایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تامین تجهیزات پزشکی با همکاری و حمایت خیرین و نیکوکاران خوزستان در حال انجام است، افزود: در مدت مذکور نظارت بر ۱۱۴ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی در قالب طرح شهید سلیمانی، نمونه گیری، تست و رهگیری بیماران کرونایی، ارائه خدمت به ۴۲۰ هزار خوزستانی، راه اندازی ۲ مرکز تست ۲ ساعته کرونا و آزمایشگاه، استقرار نیرو‌های انسانی در مرز‌های استان و همچنین توزیع ۲۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی انجام شده است.

خدادادی اظهار داشت: تامین بسته‌های بهداشتی برای بیماران صعب العلاج، اجرای طرح فطرانه و جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی، راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی، تامین دارو و واکسن کرونا، همکاری در عملیات واکسیناسیون کووید-۱۹، انجام تست رپید در پایانه‌های مسافربری و همچنین آموزش و تولید محتوا به زبان‌های مختلف از دیگر فعالیت‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر خوزستان به شمار می‌روند.

یت‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر خوزستان به شمار می‌روند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار