آمادگی برای اجرای طرح توسعه فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 24 دی 1400 | 14:51 ب.ظ
آمادگی برای اجرای طرح توسعه فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به طرح توسعه این شرکت گفت: ۲۰ درصد از زیرساخت این طرح انجام شده و در صورت رضایت سهامداران این آمادگی را داریم تا شروع این طرح را آغاز کنیم. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی امین آسیابان ( ۲۳ دی‌ماه) در نشستی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به طرح توسعه این شرکت گفت: ۲۰ درصد از زیرساخت این طرح انجام شده و در صورت رضایت سهامداران این آمادگی را داریم تا شروع این طرح را آغاز کنیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی امین آسیابان ( ۲۳ دی‌ماه) در نشستی که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، رئیس صندوق بازنشستگی کشور و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در شرکت فولاد اکسین برگزار شد، اظهار کرد: کارخانه نورد فولاد اکسین در ایران و خاورمیانه منحصر بفرد و تنها تولید کننده ورق‌های عریض فولاد در این منطقه بوده و جزو ۱۰ کشور برتر تولید کننده ورق‌های عریض در دنیا است.

وی افزود: محصولاتی که این کارخانه تولید می کند شامل ورق‌های مورد استفاده در کشتی‌سازی، سوله سازی، خطوط انتقال نفت و گاز و پتروشیمی‌ها و نظایر آن بوده و تنوع تولیدی بسیار بالایی را دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به موارد مصرف محصولات تولیدی این شرکت، گفت: ۵۳ درصد محصولات تولیدی این شرکت در خطوط انتقال نفت و گاز، بیش از ۳۰ درصد مربوط به شرکت‌های تولیدی محفظه سازی مخازن تحت فشار نفت و گاز و حدود ۱۰ درصد در حوزه مصالح ساختمانی استفاده می شود.

آسیابان با بیان اینکه ۷۰ درصد از کارکنان بین ۳۱ تا ۴۰ سال سن دارند، عنوان کرد: فولاد اکسین در حال حاضر برای حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده که یک هزار نفر از این تعداد به صورت قرارداد مستقیم با شرکت و حدود ۴۰۰ نفر آن‌ها با پیمانکاران مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان خانواده ایثارگران بیان کرد: برای افزایش میزان رضایتمندی و تعهد کاری کارکنان طرح طبقه بندی مشاغل انجام و تبدیل وضعیت کارکنان خانواده شهدا و ایثارگران، اجرا و صندوق رفاه نیز در شرکت ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به میزان تولید این شرکت گفت: از سال ۸۸ تا ۱۴۰۰ میزان تولید سالانه شرکت حدود ۷۰۰ هزار تُن بوده و ظرفیت اسمی آن یک میلیون و ۵۰ هزار تن است.

آسیابان با درخواست از کمیسیون اجتماعی مجلس و سهامداران برای موافقت با اجرای طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد این شرکت اظهار کرد: این طرح برای یکهزار نفر به صورت مستقیم و برای ۲۳ هزار نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد از زیرساخت این طرح انجام شده و در صورت رضایت سهامداران این آمادگی را داریم تا شروع این طرح را آغاز کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار