به منظور گسترش بازارهای صادراتی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ انجام شد؛

انعقاد دو تفاهم نامه مهم برای حضور قدرتمند فولاد اکسین خوزستان در بازارهای اروپای شرقی و خاورمیانه

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 | 00:49 ق.ظ
انعقاد دو تفاهم نامه مهم برای حضور قدرتمند فولاد اکسین خوزستان در بازارهای اروپای شرقی و خاورمیانه زمان مطالعه: ۲ دقیقه رکت فولاد اکسین خوزستان به منظور توسعه صادرات محصولات تولیدی خود با بازرگانان و تجار بازارهای خاورمیانه،حوزه خلیج فارس و اروپای شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان: شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور توسعه صادرات محصولات تولیدی خود با بازرگانان و تجار بازارهای خاورمیانه،حوزه خلیج فارس و اروپای شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در دومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران،جمعی از تجار و بازرگانان و نمایندگان شرکت های فعال در حوزه فولاد در خاورمیانه،حوزه خلیج فارس و اروپای شرقی با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستاردهای تولیدی و توانمندی های شرکت آشنا شدند و تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شرکت فولاد اکسین این دو تفاهم نامه را به منظور گسترش بازارهای صادراتی و حضور در بازارهای کشورهای مختلف با بازرگانان و تجار کشورهای خاورمیانه، حوزه خلیج فارس و جمعی از تجار‌فعال در بازارهای اروپای شرقی به امضا رساند.

گسترش بازارهای صادراتی فولاد اکسین علاوه بر نقش بسیار پررنگی که در بحث ارزآوری برای کشور به دنبال خواهد داشت زمینه ساز رونق اقتصادی کشور و گره گشایی از مسائل اقتصادی و مقابله با تحریم های ظالمانه می شود.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضوری موفق در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) ضمن معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها، بازارهای صادراتی خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد و جایگاه برند خود را به عنوان تامین‌کننده محصولات استراتژیک فولادی، حتی بیش از امروز ارتقا ببخشد.

در آیبن امضای این تفاهم نامه ها، مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره و مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار