بازدید رییس ستاد ملی روایت پیشرفت نهاد ریاست جمهوری از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 | 21:11 ب.ظ
بازدید رییس ستاد ملی روایت پیشرفت نهاد ریاست جمهوری از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس ستاد ملی روایت پیشرفت نهاد ریاست جمهوری از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، حامد تقدیری در این بازید که با حضور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیر کل آموزش و تحقیقات وزارت نیرو صورت گرفت، اظهار کرد: روایت پیشرفت، روایت همت مردان دلسوز و دغدغه‌مند وزارت نیرو در عرصه های مختلف است، مردانی که مجاهدانه برای خدمت به مردم که عیال خداوند هستند در میدان ایستاده اند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در رصدخانه آب و انرژی سازمان تصریح کرد: مرکز رصدخانه گامی مهم در کنترل و مدیریت منابع آب و انرژی است که نشان از خلاقیت، دانش و مدیریت تخصصی این مجموعه دارد.

گفتنی است؛ رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان به منظور مدیریت بهم پیوسته و دانش بنیان منابع آب و انرژی و جهت ایجاد زمینه پیاده سازی حکمرانی آب با استفاده از حکمرانی داده، بعنوان پایلوت رصد خانه ملی آب ایران تشکیل شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار