تقدیر ۲ مسئول اجرایی از مدیرعامل نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 | 11:26 ق.ظ
تقدیر ۲ مسئول اجرایی از مدیرعامل نفت و گاز مارون زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانداران شهرستان های رامشیر و رامهرمز، یکشنبه ۲ اردیبهشت، حمایت های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را مورد تقدیر دادند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیر عامل این شرکت ضمن قدردانی از حضور فرمانداران گفت: ارائه خدمات شایسته و درخور جایگاه مردم شریف ساکن شهرها و روستاهای همجوار تاسیسات فرآیندی شرکت، بخشی از رسالت ما در عمل به مسئولیت های اجتماعی است و در این عرصه، هدفی جز جلب رضایت همجواران را دنبال نمی کنیم.

مهندس قباد ناصری افزود: مایه مباهات است که توانستیم در حضور حماسی ملت ایران پای صندوق های رای که دعوت مقام رهبری را لبیک گفتند، نقشی اثربخش ایفا نموده و زمینه برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم سیاسی و حرکت آینده ساز اجتماعی را فراهم آوریم.

عبدالرضا احسانی نیا و عبدالله خیران پور نیز صنعت نفت، به ویژه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را پشتیبان مردم رامشیر، رامهرمز و روستاهای حومه در حوزه های محرومیت زدایی، عمران، فرهنگ و آموزش دانستند و از این حضور مستمر در کنار اقشار مختلف جامعه ابراز خرسندی نمودند.

شایان ذکر است فرمانداران رامشیر و رامهرمز از مدیر امور مالی، مدیر خدمات و رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز تقدیر کردند.  

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار