نماینده اهواز خبر داد

بیمارستان میلاد اهواز تا کمتر از یک ماه دیگر ملکی می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1402 | 09:59 ق.ظ
بیمارستان میلاد اهواز تا کمتر از یک ماه دیگر ملکی می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و قول مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای ملکی شدن بیمارستان میلاد اهواز تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد. به گزارش نخبگان مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به همکاری و موافقت هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و قول مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای ملکی شدن بیمارستان میلاد اهواز تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش نخبگان مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به همکاری و موافقت هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با ملکی شدن بیمارستان میلاد اهواز، خواستار ارائه خدمات درمانی، دارویی، جراحی و بستری به صورت رایگان، به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در این بیمارستان شد.

وی با انتقاد از اینکه دریافت هزینه‌های مختلف از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان موجب نارضایتی شده است، بر بازگشت بیمارستان میلاد اهواز به مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار