مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد

شرایط خطرناک سازه جایگاه تماشاگران ورزشگاه خانگی نفت آبادان

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1402 | 10:07 ق.ظ
شرایط خطرناک سازه جایگاه تماشاگران ورزشگاه خانگی نفت آبادان زمان مطالعه: < 1 دقیقه ورزشگاه تختی آبادان در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است و احتمالا صنعت نفت نتواند در این ورزشگاه در لیگ بیست و سوم بازی کند. حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی آبادان، اظهارکرد: جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی آبادان از نظر سازه ای در شرایط خطرناک است و متولیان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ورزشگاه تختی آبادان در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است و احتمالا صنعت نفت نتواند در این ورزشگاه در لیگ بیست و سوم بازی کند.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی آبادان، اظهارکرد: جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی آبادان از نظر سازه ای در شرایط خطرناک است و متولیان در حال تفکر هستند که باید چه اقدامی در این خصوص انجام دهند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: البته نفت سه راه دارند یا باید تلاش کنند مقاوم سازی ورزشگاه را انجام دهد یا ورزشگاه فولاد، غدیر و نفت و گاز اروندان را در صورت بازسازی کامل به عنوان ورزشگاه خانگی معرفی کنند یا بازی هایش را بدون تماشاگر برگزار کنند که امیدوارم حالت سوم یعنی بدون تماشاگر بودن بازیهای خانگی نفت، اتفاق نیفتد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار