آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ در خوزستان/۳ هزار فروشگاه متصل شدند

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1402 | 09:55 ق.ظ
آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ در خوزستان/۳ هزار فروشگاه متصل شدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اتصال ۳ هزار فروشگاه استان به تجهیزات مرتبط با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد. به گزارش نخبگان حمیدرضا فلاح در گفت و گویی با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اتصال ۳ هزار فروشگاه استان به تجهیزات مرتبط با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

به گزارش نخبگان حمیدرضا فلاح در گفت و گویی با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شده و سازمان صمت خوزستان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیر اجرای این طرح است.

وی افزود: کالابرگ الکترونیکی به ۱۱ قلم کالای اساسی مردم تعلق گرفته که این کالاها شامل ماکارونی، پنیر، شیر کم چرب، شکر، مرغ و گوشت منجمد، قند و حبوبات است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در ۳۰ شهرستان، ۳ هزار فروشگاه به تجهیزات مرتبط با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی مجهز شده‌اند و قرار بر این است برای رفاه حال شهروندان به ازای هر ۵۰ هزار نفر ۱۵۰ عامل کالابرگ معرفی شود.

فلاح ادامه داد: در دهستان‌های استان نیز دو تا سه عامل کالا برگ به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده‌اند تا مردم بتوانند از خدمات این عاملان در جهت استفاده از کالابرگ بهره‌مند شوند.

وی افزود: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی که در مرحله نخست مشمول این طرح شده‌اند، می‌توانند به صورت اختیاری از مزایای آن استفاده کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم تعداد فروشگاه‌های عضو این طرح افزایش یابد و مشکلات این طرح برطرف شود، عنوان کرد: عاملان در سه رسته خواربار فروش، لبنیات و مرغ و گوشت می‌توانند نسبت به درخواست کارتخوان فروشگاهی متصل به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی اقدام کنند.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف در این زمینه مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ و یا ادارات تعزیرات و معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار