تقارن اردیبهشتی روز معلم با طلوع بهاری عید فطر؛

مروّجان علم و دانش صنعت نیشکر، زمینه‌ساز تحول و توسعه‌اند

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 | 20:03 ب.ظ
مروّجان علم و دانش صنعت نیشکر، زمینه‌ساز تحول و توسعه‌اند زمان مطالعه: < 1 دقیقه تقارن اردیبهشتی روز معلم با طلوع بهاری عید فطر، اتفاق نیکو و مبارکی است. معلمی مهری است که از ازل با گِل آدمی سرشته شده و باغبانش سخاوتمندانه از بذر گرانمایه عمر، جهان را بشارت آبادانی می‌دهد و در این راه، منش و روش استاد شهید مطهری، الگویی تمام عیار است. این مناسبت نیکو، فرصتی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تقارن اردیبهشتی روز معلم با طلوع بهاری عید فطر، اتفاق نیکو و مبارکی است.

معلمی مهری است که از ازل با گِل آدمی سرشته شده و باغبانش سخاوتمندانه از بذر گرانمایه عمر، جهان را بشارت آبادانی می‌دهد و در این راه، منش و روش استاد شهید مطهری، الگویی تمام عیار است.

این مناسبت نیکو، فرصتی مغتنم است که سپاسی دگرباره از مروجان علم و دانش صنعت نیشکر نموده چرا که بر این باوریم فتح قله‌های تعالی، بی‌همرهی آنان میسر نبوده و نیست؛ اساتیدی که تخصص و مهارت‌شان گره‌گشای این صنعت بوده و شکرستان ایران را با بذر دانایی، شیرین کرده‌اند.

ضمن پاسداشت تلاش‌های بی‌پایان این رسولان روشنایی، امید است با نشر دانش و تجربیات گهربار اساتید نیشکری، مسیر تعالی این صنعت استمرار یابد و در سال مزین به تولیدِ دانش‌بنیان، با برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر دانش روز، شاهد رونق دوچندان شرکت و شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار