ادامه تلاش‌های مدیران نفت مسجد سلیمان برای بازگرداندن کمالوند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 00:29 ق.ظ
ادامه تلاش‌های مدیران نفت مسجد سلیمان برای بازگرداندن کمالوند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ با سفر سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان به تهران، دستیاران وی در تمرین امروز این تیم حضور یافتند. به گزارش نخبگان و به نقل ازمردم فردا ،تمرین روز سه‌شنبه تیم نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار شد و دستیاران فراز کمالوند در این تمرین بر عملکرد نفتی‌ها نظارت داشتند. سرمربی نفت در تمرین دو روز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ با سفر سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان به تهران، دستیاران وی در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.
به گزارش نخبگان و به نقل ازمردم فردا ،تمرین روز سه‌شنبه تیم نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار شد و دستیاران فراز کمالوند در این تمرین بر عملکرد نفتی‌ها نظارت داشتند. سرمربی نفت در تمرین دو روز گذشته این تیم هم غایب بوده است.
کمالوند شب گذشته پس از پایان نشست خود با مدیران باشگاه، اهواز را به مقصد تهران ترک و در گفت‌وگوی خود با تسنیم، جدایی‌اش از نفت مسجدسلیمان را تأیید کرد. با این وجود اعضای هیئت مدیره باشگاه به سرپرست باشگاه نفت اعلام کردند که همچنان برای بازگرداندن کمالوند به اهواز تلاش کند تا این مربی، در دیدار روز پنجشنبه مقابل استقلال روی نیمکت نفت MIS بنشیند.
پس از شکست ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان برابر صنعت نفت آبادان، تعدادی از لیدرها و هواداران ناراضی تیم مسجدسلیمانی به رختکن نفت MIS رفتند و با بازیکنان درگیر شدند. اتفاقی که سبب استعفای کمالوند از سرمربیگری نفت شد.
نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان استقلال خواهد بود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار