نکونام: بازی با نفت آبادان کلید موفقیتمان است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 17:56 ب.ظ
نکونام: بازی با نفت آبادان کلید موفقیتمان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ سرمربی تیم فولاد خوزستان بازی با نفت آبادان را کلید موفقیت تیمش دانست و گفت: امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز بالا و عملکرد خوب، یک بازی جان‌دار انجام داده و بتوانیم به موفقیت برسیم. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا جواد نکونام روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ سرمربی تیم فولاد خوزستان بازی با نفت آبادان را کلید موفقیت تیمش دانست و گفت: امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز بالا و عملکرد خوب، یک بازی جان‌دار انجام داده و بتوانیم به موفقیت برسیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا جواد نکونام روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در اهواز با بیان اینکه بازی با نفت آبادان مثل دیگر مسابقات سخت است، افزود: شرایط جدول به گونه ای است که همه تیم‌ها به سختی امتیاز داده و گل می‌خورند که این موضوع شرایط را دشوارتر می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، افزود: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم تفاضل گل‌مان را مثبت کنیم که امیدوارم فردا این اتفاق رخ دهد و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم تا به شرایط مورد نظر برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نفت آبادان تیم خوبی است و با برنامه بازی می‌کند، گفت: آنها از لحاظ تکنیک فردی و تاکتیکی، تیم خوب و قابل احترامی هستند به همین دلیل می‌دانیم بازی سختی داریم.

وی درباره وضعیت مصدومان تیمش افزود: وحید حیدریه به تیم اضافه شده و اگر نیاز باشد فردا بازی می کند؛ کولیبالی هم با تیم در حال تمرین است و امیدوارم بتوانیم از او استفاده کنیم درنتیجه به این ۲ بازیکن در بازی قبل استراحت دادیم تا به آمادگی لازم برسند.

نکونام درخصوص کسر امتیاز از گل‌گهر سیرجان گفت: ما در بازی رو در روی، آنها را شکست داده و سه امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: فدراسیون و لیگ قانون دارند و اگر هر کسی خلافی انجام داده باشد تنبیه می‌شود و اگر مرتکب خلافی نشده باشند که مشکلی پیش نمی‌آید، به هر حال این موضوع به ما مربوط نمی‌شود و به آن ورود نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره تقویت تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌ها گفت: حداقل با هشت بازیکن تاکنون صحبت کرده‌ایم اما شرایط نیم‌فصل به گونه ای بوده که برخی بازیکنان قرارداد دارند و جذب آنها سخت است البته اگر از الان با آنها وارد مذاکره شویم کار غیر قانونی نیست زیرا ۶ ماه قبل از اینکه قرارداد بازیکن با تیمش به اتمام برسد می‌توانیم با او مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین نفرات را که شرایط ایده‌آلی دارند جذب کنیم؛ یک بازیکن آسیایی خوب هم زیر نظر داریم و در حال مذاکره با باشگاه او هستیم که امیدوارم در چند روز آینده به توافق برسیم.

نکونام گفت: این بازیکن از شرایط فعلی تیمش رضایت ندارد و امیدواریم که بتوانیم در پایان به توافق نهایی برسیم.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان از ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار