اولویت مهم و اصلی ما در منطقه ، کاهش فاصله طبقات بین محلات است

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 دی 1399 | 17:40 ب.ظ
اولویت مهم و اصلی ما در منطقه ، کاهش فاصله طبقات بین محلات است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ سرپرست منطقه شش در راستای بررسی مشکلات و خواسته‌های شهروندان از محلات سطح منطقه بازدید کرد. به گزارش نخبگان ، در ادامه بازدیدهای میدانی، امیرکعبی سرپرست منطقه ، صبح امروز به همراه معاون فنی منطقه ازکوی مندلی ،کوی سادات و کوی گلدشت بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید خدمت رسانی به شهروندان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اعتدال نخبگان/ سرپرست منطقه شش در راستای بررسی مشکلات و خواسته‌های شهروندان از محلات سطح منطقه بازدید کرد.

به گزارش نخبگان ، در ادامه بازدیدهای میدانی، امیرکعبی سرپرست منطقه ، صبح امروز به همراه معاون فنی منطقه ازکوی مندلی ،کوی سادات و کوی گلدشت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید خدمت رسانی به شهروندان این محلات را امری مهم عنوان کرد و گفت: یکی از اولویتهای مهم و اصلی شهرداری، کاهش فاصله طبقات بین محلات است و این امر نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های نظارتی ، اجرایی و همچنین حضور و مشارکت فعال شهروندان است.

کعبی تصریح کرد: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده در برخی موارد تا ۲۴ ساعت پس از بازدید، مشکلات موجود مرتفع شده است.

وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در جهت توسعه متوازن منابع و با برنامه ریزی های انجام شده که با بازدیدهای میدانی توام بوده، امید است بتوانیم رضایت و اعتماد شهروندان گرامی را جلب کنیم.

سرپرست شهرداری منطقه شش اهواز مزیت‌های بازدیدهای محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات این محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف منطقه، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف منطقه را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی هدایت کرد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار