در دیدار کعبی سرپرست شهرداری منطقه شش با امام جمعه اهواز:

امیر کعبی:مجموعه شهرداری برای رضایت مندی مردم از هیچ کوششی دریغ نمیکنند، اولویت ما توسعه نقاط محروم است

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آذر 1399 | 00:13 ق.ظ
امیر کعبی:مجموعه شهرداری برای رضایت مندی مردم  از هیچ کوششی دریغ نمیکنند، اولویت ما توسعه نقاط محروم است زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان:در شامگاه دوشنبه بیست و چهارم آذرماه امیر کعبی شهردار منطقه شش اهواز به دیدار حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان رفت. در این دیدار کعبی ضمن ارائه گزارش عملکرد منطقه شش شهرداری اهواز از اراده بالای این مجموعه برای حل مشکلات تحت سرپرستی خود سخن گفت و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان:در شامگاه دوشنبه بیست و چهارم آذرماه امیر کعبی شهردار منطقه شش اهواز به دیدار حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان رفت.

در این دیدار کعبی ضمن ارائه گزارش عملکرد منطقه شش شهرداری اهواز از اراده بالای این مجموعه برای حل مشکلات تحت سرپرستی خود سخن گفت و عنوان کرد تمام این مجموعه برای حل مشکلات و رضایتمندی مردم از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.

امیر کعبی سرپرست شهرداری اهواز افزود: خدمات ارزنده در حوزه توسعه منطقه و نیز حل مشکل آبهای سطحی و فاضلاب در مواقع بارندگی از اولویت های ماست .

کعبی با اشاره به محرومیت منطقه شش ادامه داد مردم این مناطق شایسته بهره بردن از امکانات بیشتری در زمینه توسعه اند که این شهرداری با برنامه های مدون به ترتیب و با اولویت بندی از این موانع عبور خواهد کرد.

سرپرست منطقه شش شهرداری اهواز با تشکر از حمایت های بی دریغ نماینده ولی فقیه در خوزستان از اینکه همواره ایشان پیگیر مشکلات مردم اند قدردانی کرد و از وی خواست تا همچون گذشته با حمایات معنوی و رهنمودهای خود بتواند مجموعه را در خدمات رسانی بهتر، یاری کند.

در پایان نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز پس از استماع سخنان سرپرست شهرداری منطقه شش اهواز خدمت به مردم را یک موهبت الهی دانست و از مجموعه شهرداری خواست تا همچون گذشته در خدمات رسانی به مردم کوشا باشند.

#اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار