حسینی گلزن تکراری نفت مسجدسلیمان اینبار با دبل

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 دی 1399 | 17:41 ب.ظ
حسینی گلزن تکراری نفت مسجدسلیمان اینبار با دبل زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان بار دیگر موفق شد برای این تیم گلزنی کند تا شاگردان مجتبی حسینی در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرند. به گزارش نخبگان و به نقل از ورزش سه، ساسان حسینی، پدیده این فصل نفت مسجدسلیمان که پیش از این نیز گفته شده بود که در تست‌های پیش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان بار دیگر موفق شد برای این تیم گلزنی کند تا شاگردان مجتبی حسینی در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ورزش سه، ساسان حسینی، پدیده این فصل نفت مسجدسلیمان که پیش از این نیز گفته شده بود که در تست‌های پیش فصل از سوی سرمربی این تیم شناسایی و شانس حضور در لیست نفت مسجدسلیمان را به دست آورده، بار دیگر در نقش گلزن برای طلایی‌پوشان ظاهر شد. ساسان حسینی که در این فصل توانسته گل‌های حساسی برای مسجدسلیمانی‌ها در خط حمله این تیم به ثمر برساند، اینبار توانست روی غافلگیری خط دفاعی شهرخودرو و در ضربه ایستگاهی در آستانه دروازه، گلر شهرخودرو را ناکام بگذارد و تیمش را به گل برتری برساند.

ساسان حسینی در لحظات پایانی بازی و در شرایطی که شهرخودرو با جبران یکی از گل‌ها، امیدوار به تغییر نتیجه بود موفق شد گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا تیمش در آستانه یک برد بزرگ مقابل شاگردان یحیی گل محمدی قرار گیرد.

مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان امیدوار است با این برد تیمش بتواند هفته یازدهم را در لیگ بیستم، در جایگاه تک رقمی به پایان برساند و سومین گل او در ترکیب این تیم نیز تاثیرگذار باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار