با دستور استاندار صورت گرفت؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 دی 1399 | 01:44 ق.ظ
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه و گسترش پیست چند منظوره اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ابراهیم جوانمردی در گفت و گویی درباره بازدید استاندار خوزستان از پیست چند منظوره غدیر اهواز، اظهار کرد: این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه و گسترش پیست چند منظوره اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ابراهیم جوانمردی در گفت و گویی درباره بازدید استاندار خوزستان از پیست چند منظوره غدیر اهواز، اظهار کرد: این بازدید در راستای توسعه پیست موتورسواری و اتومبیلرانی غدیر اهواز که در جلسه شورای ورزش خوزستان با حضور استاندار مطرح شد و در دست بررسی و پیگیری است، صورت گرفت.

وی بیان کرد:  استاندار از محلی که باید به محل پیست فعلی اضافه شود بازدید داشت و مقرر شد طرح توسعه و گسترش پیست غدیر اهواز، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرایی شود. با این طرح، پیست می تواند محلی ایمن و امن برای تخلیه انرژی علاقه مندان، استعدادیابی، قهرمان پروری و رشد و توسعه رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان و حتی کشور باشد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: در طرح گسترش پیست، سکوی تماشاگر، وی آی پی و مهمانسرا نیز دیده شده است و می تواند محل برگزاری مسابقات موتورریس، دریفت، اسلالوم و کارتینگ و خودروهای استاندارد و دریفت باشد. در مرکز استان به داشتن چنین پیستی به ویژه پیست موتورکراس نیاز مبرم داریم. با انجام این طرح، از این پس می توانیم میزبانی شایسته‌تری از رقابت های کشوری داشته باشیم و این نیز کمک شایانی به پیشرفت هر چه یشتر موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید، استاندار در جریان دستاوردها، اهداف و برنامه‌ریزی‌های هیات در بخش های همگانی و قهرمانی قرار گرفت.

جوانمردی عنوان کرد: همچنین استاندار از پیست موتورکراس ساحلی اهواز که با همکاری شهرداری منطقه یک در دستور کار قرار گرفته است، بازدید داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار