سرپرست جدید مدیریت عملیات غیرصنعتی مناطق نفتخیز منصوب شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 دی 1399 | 10:06 ق.ظ
سرپرست جدید مدیریت عملیات غیرصنعتی مناطق نفتخیز منصوب شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ آیین تکریم مدیر سابق عملیات غیرصنعتی و معارفه سرپرست جدید این مدیریت روز دوشنبه (اول دی­ماه ۹۹) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت­خیز جنوب برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ آیین تکریم مدیر سابق عملیات غیرصنعتی و معارفه سرپرست جدید این مدیریت روز دوشنبه (اول دی­ماه ۹۹) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت­خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش­ های مسعود قاسمی در مدت تصدی مدیریت عملیات غیرصنعتی و آرزوی موفقیت برای وی در دوران بازنشستگی، غلامرضا کمالی را به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی کرد.

مهندس محمدی با اشاره به ماموریت­ های مدیریت عملیات غیرصنعتی و تاثیر مستقیم آن بر رضایتمندی کارکنان، بر همکاری همه مدیریت­ ها و ادارات با آقای کمالی برای تحقق اهداف و برنامه­ های این مدیریت تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سه سال اخیر که با حوادث سیل و آبگرفتگی­ ها در استان خوزستان و همچنین همه ­گیری کرونا همراه بوده­ایم،‌ مدیریت عملیات غیرصنعتی اقدامات موثر و قابل تقدیری در جهت مدیریت بحران و پشتیبانی از گروه­ های عملیاتی داشته است.

مهندس محمدی گفت: مدیریت عملیات غیرصنعتی یکی از مدیریت­ های مهم در سطح شرکت ملی نفت ایران است که با رضایت کارکنان و خانواده­ های آنها در محیط­ های اداری و مسکونی ارتباط دارد به خصوص در استان خوزستان که به لحاظ ویژگی­ های خاص آب و هوایی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

در این نشست مسعود قاسمی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود ارائه داد و تصریح کرد: با توجه به مشکل نقدینگی طی سال ­های اخیر، آنچه در بضاعت و توان بود در کف اخلاص گذاشتیم و سعی کردیم با تلاش همکاران، جامعه هدف را در حد امکان خشنود سازیم.

غلامرضا کمالی سرپرست جدید مدیریت عملیات غیر صنعتی نیز ضمن آرزوی توفیق برای آقای قاسمی، به اهمیت و جایگاه این مدیریت اشاره و تاکید کرد تلاش می کنیم در جهت رضایتمندی کارکنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

گفتنی­ست کمالی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در گرایش بازاریابی است و پیش از این معاون مدیر تدارکات و امور کالا(تدارکات) بوده است.

ریاست اداره تدارکات و خرید کالای داخلی و همچنین ریاست اداره بررسی منابع و خریدهای داخلی نیز از دیگر سوابق وی در مناطق نفت­خیز جنوب است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار