فاز نخست پروژه تقاطع جانباز، بزودی راه اندازی می شود   

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 خرداد 1398 | 16:21 ب.ظ
فاز نخست پروژه تقاطع جانباز، بزودی راه اندازی می شود     زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری از پروژه تقاطع جانباز بازدید کرد. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، در این بازدید موسی شاعری در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: پروژه تقاطع جانباز هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری از پروژه تقاطع جانباز بازدید کرد.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، در این بازدید موسی شاعری در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: پروژه تقاطع جانباز هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با احداث آن، ترافیک شمال اهواز به سمت جنوب منتقل می شود.

وی افزود: این پروژه دارای ۴ لوپ و راستگرد و یک مسیر اصلی واقع در اتوبان مدرس در شهرک زردشت (شهرک جانبازان) است که مسیر اصلی آن در حال آسفالت است و بزودی مسیر تردد قبلی بر روی مسیر اصلی منتقل و جاده انحرافی از مدار خارج می شود.

   سرپرست و شهردار منتخب اهواز ادامه داد: در اجرای این پروژه، پل دغاغله ۸ متر تعریض و ۶ خطه می شود که مقدار زیادی از دیوار آن احداث شد. همچنین در این پروژه پس از دور زدن لوپ، به میدان شهید صیاد شیرازی متصل می شود و یک راستگرد پل نیز به منطقه کیانپارس متصل می شود.

موسی شاعری در ادامه به معارضین موجود در این طرح اشاره و تصریح کرد: تاسیسات اداره برق در مسیر اجرای پروژه، یکی از مشکلات موجود است که موفق شدیم تعداد زیادی از پایه های برق را جا به جا کنیم و تعداد دیگری نیز در مسیر باقی مانده است که انشا ا… آنها نیز مرتفع  می شوند.

وی گفت: در فاز نخست این پروژه که بزودی راه اندازی می شود، ساخت فونداسیون و مرتفع سازی در دستور کار قرار دارد و در فازهای بعدی نیز علاوه بر تعریض پل، احداث رمپ و لوپ اجرا می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار