مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

تعریف پروژه‌های کوتاه‌مدت با اثرگذاری بالا از اولویت‌های آبفا خوزستان است

تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 15:38 ب.ظ
تعریف پروژه‌های کوتاه‌مدت با اثرگذاری بالا از اولویت‌های آبفا خوزستان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه توزیع آب شرب باکیفیت در شهرها و روستاها و اجرای طرح‌های مهم آبرسانی و فاضلاب از مهمترین اولویت‌های‌ آبفای خوزستان است.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز یکم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاستی که شرکت‌ آبفا در سال ۱۴۰۳ بر مبنای آن حرکت خواهد کرد، از یک‌سو برنامه توزیع آب شرب باکیفیت در شهرها و روستاها و از سوی دیگر اجرای طرح‌های مهم آبرسانی و فاضلاب است که در اولویت برنامه‌های کاری آب و فاضلاب استان قرار دارد.

صابر علیدادی با اشاره به اینکه اولویت آبفا خوزستان در سال ۱۴۰۳ تعریف پروژه‌های کوتاه‌مدت با اثرگذاری بالا است، عنوان کرد: در نخستین گام برای هر چه سریع‌تر به ثمر نشستن این طرح‌ها، با انتخاب سه معیار مهم اثربخشی، زمان بهره‌برداری و بودجه مورد نیاز، باید طرح‌های اولویت‌دار را تعیین و انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگارنخبگان ، وی بیان کرد: در فرایند اولویت‌بندی، اثر بخش بودن طرح‌ها در سه بعد اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی باید مد نظر قرار گیرد .

علیدادی با تاکید بر اینکه همیشه در انجام کارها یکسری مشکلات و چالش‌ها وجود دارد، عنوان کرد: باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا به سمت بهبود شرایط در هر زمینه‌ای حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مجموعه آبفا را به لحاظ نیروی انسانی و کارشناسی یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌های کشور عنوان کرد و افزود: همکاران ما به بهترین وجه شرایط و منابع را مدیریت کرده و مشکلات را به فرصت تبدیل می‌کنند.

وی از تمامی معاونین، مجریان طرح و مدیران ادارات خواست با روحیه کار گروهی در سال جاری در حل چالش‌ها با هم همکاری کنند.

برنامه‌ریزی برای جبران منابع مالی در کوتاه مدت

علیدادی با اشاره به اینکه در مجموعه شرکت آبفا باید به رفاهیات پرسنل توجه ویژه داشت، گفت: در ۳ ماه گذشته با انجام اقدامات کوتاه مدت موفق شدیم حقوق آبداران را بروز کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای جبران منابع مالی در کوتاه مدت، بر اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت ضربتی در شهرستان‌ها برای عبور از فصل تابستان گفت: باید پروژه‌های کوتاه مدت با اثرگذاری بالا تعریف کنیم تا بتوانیم بهره‌برداری مستمر، تاثیرگذار و پایدار داشته باشیم.

وی با اشاره به رعایت خطوط قرمز در توزیع آب شرب پایدار به مردم استان خاطرنشان کرد: باید در فرصت کوتاه نقاط چالش برانگیز و نقاطی که در سال‌های گذشته با مشکل مواجه بودند مشخص شوند تا بتوانیم با کمترین مشکل از فصل تابستان عبور کنیم و آب شرب پایدار و باکیفیت راتامین کنیم.

علیدادی خواستار متمرکز کردن ابزار و ماشین آلات عملیاتی شد و افزود: با این روش می‌توانیم در زمان ایجاد بحران با سرعت عمل بالاتری درکوتاه‌ترین زمان ممکن وارد عمل شویم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار