اعلام برنامه ماهانه خاموشی برق اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 دی 1396 | 17:34 ب.ظ
اعلام برنامه ماهانه خاموشی برق اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان برای اطلاع از برنامه زمان بندی خاموشی های برق شبکه شهر به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت مراجعه کنند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، علیرضا شکرخدایی در گفت و گویی افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان برای اطلاع از برنامه زمان بندی خاموشی های برق شبکه شهر به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت مراجعه کنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، علیرضا شکرخدایی در گفت و گویی افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به نشانی www.aepdco.ir برنامه دقیق خاموشی ها را مشاهده کرده و ازجزییات برنامه خاموشی زمان بندی شده در منطقه مسکونی خود مطلع شوند.
وی گفت: همچنین با نصب نرم افزار جدید در سامانه اتفاقات برق اهواز ۱۲۱، می توان از زمان خاموشی و زمان آغاز و پایان قطع برق در هر منطقه با خبر شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص بازآمد(آورهال) شبکه برق کلانشهر اهواز اظهار کرد: این کار در چارچوب اجرای رزمایش در سطح شبکه برق این کلانشهر صورت می گیرد که با هدف افزایش پایداری شبکه برق در تابستان، در دست اجراست.
وی با اشاره به ضرورت اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده در اهواز، بیان کرد: تغییر اقلیم منطقه و حجم ۱۵ برابری مصرف برق در مناطق گرم در مقایسه با میانگین کشوری ، باعث بروز اشکالات فنی روی شبکه برق شده به همین دلیل به سرعت در حال تغییر و نصب تجهیزات جدید روی شبکه برق برای بهبود وضعیت و استاندارد سازی شبکه ۳۳ هزارولت هستیم.
بیش از ۹۰ هزار مقره در شبکه برق شهرستان اهواز نیازمند تعویض است که تاکنون ۵۰ هزار قطعه آن شستشو یا تعویض شده و مقرر شده با نصب مقره‌های سیلیکونی با فاصله خزشی بالا، احتمال قطعی برق در اثر بروز آلاینده‌های جوی و محیطی به حداقل برسد.
همزمانی بارش باران و توفان گردو غبار در بهمن پارسال، به ترانس های برق و مقره ها در اهواز و ۱۲ شهرستان دیگر خوزستان آسیب زیادی وارد کرد که موجب اختلال چند روزه در شبکه برق اغلب نقاط استان شد.
پس از این قعطی برق گسترده، از برخی استان ها ماشین های مقره شوی به اهواز اعزام شدند و به صورت عملیاتی مقره ها تعویض و یا شستشو داده شدند.
رسوب گردوغبار بر روی ترانس ها و مقره ها و ترکیب آن با رطوبت،موجب ایجاد حالت عایق مانندی روی تاسیسات برق و قطعی جریان می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار