در روز گذشته انجام شد؛

ارسال ۵۴۲ پیامک مدیریت مصرف به مشترکان اداری، کشاورزی و صنعتی اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 18:09 ب.ظ
ارسال ۵۴۲ پیامک مدیریت مصرف به مشترکان اداری، کشاورزی و صنعتی اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هشدار قطعی برق به مراکز تجاری بزرگ پرمصرف برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: روز گذشته ۵۴۲ پیامک مدیریت مصرف برای بخش‌های اداری، کشاورزی و صنایع اهواز ارسال شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علیرضا شکرخدایی در گفت و گویی ، اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هشدار قطعی برق به مراکز تجاری بزرگ پرمصرف برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: روز گذشته ۵۴۲ پیامک مدیریت مصرف برای بخش‌های اداری، کشاورزی و صنایع اهواز ارسال شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علیرضا شکرخدایی در گفت و گویی ، اظهار کرد: با توجه به شرایط دمایی کلانشهر اهواز و همچنین هشدارها در خصوص تداوم گرما و رخداد دماهای بالای ۴۹ درجه از واحدهای تجاری و به ویژه مراکز تجاری بزرگ تجاری درخواست داریم نهایت همکاری با صنعت برق را داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه به مراکز تجاری بزرگ کلانشهر اهواز هشدارهایی از طریق پیامک در خصوص مدیریت مصرف و قطع برق در صورت تداوم عدم توجه به دستورالعمل‌های صرفه‌جویی در مصرف داده شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: اگر مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش بار خود اقدام نکنند، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام خواهد شد.

شیاری عنوان کرد: با توجه به افزایش نیاز مصرف برق، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری مانند دیگر بخش‌ها از الگوهای مصرف برای گذر از پیک پیروی کنند تا شاهد بروز اتفاقات در شبکه و خاموشی نباشیم.

هشدار قطع برق به واحدهای تجاری پرمصرف اهواز

وی با بیان اینکه مشترکان تجاری پرمصرف جهت کاهش بار مصرفی خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق واحدهای تجاری در اهواز به صورت لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز در حال رصد است و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام خواهد شد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: روز گذشته با توجه به شرایط دمایی و میزان مصرف ۲۸۸ پیامک مدیریت مصرف در زمان تایم اداری برای ادارات ارسال شد و همچنین پس از پایان تایم اداری نیز ۲۰۵ پیامک مدیریت مصرف برای ادارات کلانشهر اهواز فرستاده شد اما خاموشی در این خصوص اعمال نشد.

شکرخدایی خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته ۴۳ پیامک مدیریت مصرف برای بخش کشاورزی و ۶ پیامک به صنایع ارسال شد اما در این دو حوزه نیز خاموشی اعمال نشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار