پرچم سبز نیشکر بر بام ایران برافراشته شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 06:19 ق.ظ
پرچم سبز نیشکر بر بام ایران برافراشته شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهدی رمضانی به نمایندگی از خانواده بزرگ نیشکر با صعود به قلّه پنج هزار ۶۱۰ متری دماوند، این پرچم را به اهتزاز درآورد. کوهنورد نیشکری پرچم سبز نیشکر را بر فراز بام ایران برافراشته کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهدی رمضانی به نمایندگی از خانواده بزرگ نیشکر با صعود به قلّه پنج هزار ۶۱۰ متری دماوند، این پرچم را به اهتزاز درآورد.مهدی رمضانی

کوهنورد نیشکری پرچم سبز نیشکر را بر فراز بام ایران برافراشته کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهدی رمضانی به نمایندگی از خانواده بزرگ نیشکر با صعود به قلّه پنج هزار ۶۱۰ متری دماوند، این پرچم را به اهتزاز درآورد.

ترویج روحیه همبستگی و سلامتی از جمله اهدافی است که این کوهنورد نیشکری با صعود به بلندترین قلّه آتشفشانی آسیا دنبال کرد.

رمضانی کارمند مدیریت تجهیزات مکانیکی کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی است. او در عین حال، به دلیل فعالیت‌های حرفه‌ای کوهنوردی،  مسئولیت امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی خوزستان را نیز برعهده دارد.

ماه گذشته (تیرماه) نیز رضا شاطری از پرسنل شرکت خوراک دام شعیبیه و مهدی جعفری از کارکنان کشت و صنعت نیشکر دهخدا پس از ۹ ساعت پیمایش، موفّق به صعود به این قله شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار