استاندار خوزستان:

وضعیت آب شرب و فاضلاب استان تاچهارسال آینده بهبود می یابد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 دی 1396 | 17:49 ب.ظ
وضعیت آب شرب و فاضلاب استان تاچهارسال آینده بهبود می یابد زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت:با برنامه ریزی مدون مسایل آب شرب و فاضلاب خوزستان و به ویژه در اهواز و کارون در مدت سه تا چهارسال بهبود پیدا کرده و اصلاح جدی در آن صورت می گیرد. به گزارش نخبگان و به نقل از  ایرنا ، غلامرضا شریعتی در حاشیه عملیات اجرایی سه پروژه آب و فاضلاب […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت:با برنامه ریزی مدون مسایل آب شرب و فاضلاب خوزستان و به ویژه در اهواز و کارون در مدت سه تا چهارسال بهبود پیدا کرده و اصلاح جدی در آن صورت می گیرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  ایرنا ، غلامرضا شریعتی در حاشیه عملیات اجرایی سه پروژه آب و فاضلاب شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس جمهوری در اسفند پارسال دستور بهبود، ارتقا و نوسازی سیستم آب شرب و فاضلاب خوزستان را صادر کرد و پس ازآن مصوبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ در خصوص پنج مشکل اصلی خوزستان از جمله آب شرب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:دولت باوجود تمامی سختی ها، اعتبارات لازم برای پروژه های آب و فاضلاب خوزستان را تامین کرده است.
استاندار خوزستان گفت: در پروژه آبرسانی غدیر تاکنون بیش از ۴۵ کیلومتر لوله کار گذاشته شده و تا پایان سال نیز ۷۵ کیلومتر دیگر نیز انجام می شود.
وی بیان کرد: همچنین در حوزه فاضلاب شهرستان کارون بیش از ۱۵۵ ملیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی سه پروژه در این شهرستان بودیم.
وی گفت: این پروژه ها در درویشیه جنوبی، اسلام آباد شرقی و شهرک گلها اجرا می شوند و در ماه های آینده نیز پروژه هایی در اسلام آباد غربی، مشعلی، زرگان و مرکز اهواز اجرایی می شود.
وی یادآور شد: به دلیل مشکلاتی که شهرستان کارون داشت از ۶۰۰ میلیارد ریالی که ازمحل اعتبارات ملی به آب و فاضلاب اهواز اختصاص دادیم، ۳۵۰ میلیارد ریال آن را در شهرستان کارون هزینه می کنیم.
استاندار خوزستان افزود: همچنین کارهای فاینانس تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با سختی انجام شد و در سال آینده نیز تمامی مشکلات و کمبودهای این تصفیه خانه برطرف شده و برنامه ریزی برای اتمام تصفیه خانه شرق در اولویت کار قرار می گیرد.
وی بیان کرد:در حوزه اصلاح شبکه ها نیز به تدریج اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته و مشکلات عمده سطح مناطق اهواز و حاشیه اهواز به زودی برطرف می شود.
شریعتی ادامه داد: ضمن عذرخواهی از مردم اهواز و شهرستان کارون انتظار می رود مدتی دیگر مشکلات این مناطق و وضعیت سخت تردد در مناطقی که عملیات اجرایی فاضلاب در آن انجام می شود را تحمل کنند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی بین سلامتی مردم و ایجاد مزاحمت برای تردد شهروندان، سلامتی آنها در اولویت است و امید می رود که این پروژه ها در مدت مشخص شده به پایان برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار