آیین آزادسازی ۷۲ زندانی معسر جرائم غیر عمد استان خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 آبان 1399 | 23:26 ب.ظ
آیین آزادسازی ۷۲ زندانی معسر جرائم غیر عمد استان خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: ۴ دقیقه اعتدال نخبگان : با همت شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد اکسین و همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان، آیین آزادسازی ۷۲ زندانی معسر جرائم غیر عمد استان خوزستان برگزار شد. به گزارش خبرنگارنخبگان و به نقل از روابط عمومی، مراسم یاد شده با حضور حجت الاسلام صادق مرادی رییس دادگستری خوزستان، سرهنگ […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
اعتدال نخبگان : با همت شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد اکسین و همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان، آیین آزادسازی ۷۲ زندانی معسر جرائم غیر عمد استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگارنخبگان و به نقل از روابط عمومی، مراسم یاد شده با حضور حجت الاسلام صادق مرادی رییس دادگستری خوزستان، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان، حجت الاسلام هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، محمود یارعلی زاده نایب رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین و سایر مسئولان، ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ در زندان مرکزی شهرستان اهواز انجام شد.
حجت الاسلام هاشم نیا مسئول ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه با خوش آمدگویی به حاضران در این مراسم اظهار داشت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یک اتفاق کم نظیر در سطح کشور است که با مشارکت شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد اکسین انجام شده و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی گفت: شرکت فولاد خوزستان در این طرح خداپسندانه ۵۵ میلیارد ریال و شرکت فولاد اکسین ۳۰ میلیارد ریال و ستاد دیه نیز ۴۵ میلیارد ریال کمک نمودند که حرکتی بسیار ارزشمند از سوی شرکت های  صنعتی استان می باشد.
حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان در آیین آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: دو شرکت بزرگ فولاد خوزستان و فولاد اکسین در کنار تولید پایدار محصولات فولادی با برداشتن گامی موثر در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری، در کشور خوش درخشیدند.
وی افزود: شرکت فولاد خوزستان در کنار تامین نیاز کارکنان خود، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی به شهروندان  استان خوزستان، اقدامات چشم گیری را انجام داده است.
مرادی در ادامه گفت: شاید برای کسانی سوال پیش بیاید که چرا این شرکت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اقدام نموده است. در واقع برای حفظ امنیت استان خوزستان، سازمان ها و شرکت ها باید به میدان بیایند و با وجود امنیت چرخه اقتصادی شرکت ها به طور منظم به کار خود ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به نیاز اشتغال زندانیان پس از آزادی گفت: اگر شرکت ها کار ثابت و دائمی متناسب با تحصیلات و توانایی آزادشدگان در اختیار آنان بگذارند، کمک به امنیت و آرامش اجتماع می‌نمایند. گاهی پیش می‌آید فردی برای معالجه یکی از اعضای خانواده خود، پول قرض نموده و در سر رسید آن نتوانسته قرض خود را ادا نماید، چنین فردی به طور حتم مستحق کمک و دستگیری است.
رییس کل دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) می فرماید: اگر کسی به بندگان نیکی نماید، خداوند متعال به او جزای خیر خواهد داد. همچنین هیچ لذتی بالاتر از دستگیری از برادر مومن و دینی نیست.
وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود که خداوند متعال توفیق کمک رسانی و دست گرفتن از بندگان نیازمند و مستحق را به همگان عطا نماید.
سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در آیین گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: ما در این آیین، زندانی آزاد نمی‌کنیم ما کسانی را که به خاطر مشکل مالی در بند زندان هستند را به واسطه دعای خیر مادرانشان آزاد می نماییم. اگر به تعداد ۱۰ تن مدیر دلسوز همچون مدیرعامل فولاد خوزستان در استان داشته باشیم، بسیاری از گرفتاری های مردم مرتفع خواهد شد. کسی که برای خدا قدم بردارد، خداوند به او عزت می‌ دهد.
وی با تشکر از مدیرعامل و کارکنان قرارگاه سازندگی و محرومیت‌ زدایی شهدای فولاد خوزستان، خطاب به آزادشدگان گفت: دعای خیر نمایید که دعای خیرتان، ما را از شیاطین منطقه نجات می دهد. همچنین شما با کار و تلاش پس از آزادی سعی در ساختن جامعه نمایید.
حاجتی با اشاره به تهاجم فرهنگی و فشار اقتصادی از سوی استعمارگران تصریح کرد: دنیای اسکتبار سعی در از بین بردن روح امیرالمومنین علی (ع) در میان مردم دارد، و باید با تلاش و روحیه انقلابی و جهادی این تفکر شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.
مدیرعامل فولاد خوزستان در این مراسم اظهار داشت: شرکت های فولاد خوزستان و فولاد اکسین افتخار دارند که در کنار سنگر تولید، در حوزه خدمت‌ رسانی به مردم حضور فعال داشته باشند.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: بزرگ ترین راه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است.
محمدی افزود: تمام تلاش ما در شرکت‌های صنعتی و فولادی استان خوزستان کمک رسانی به مردم در کنار مباحث اقتصادی و تولید است.
وی اظهار داشت: در گروه فولاد خوزستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۸۰ هزار تن مشغول به کار می باشند. همچنین این مجموعه در تامین مواد اولیه شرکت های نوردی و فولادی کشور نقش به سزایی ایفا می نماید. فولاد خوزستان افتخاراتی همچون تولید کننده محصول با کیفیت فولادی در کشور و صادرکننده برتر را در کارنامه فعالیت خود دارد و این افتخارات به برکت خون شهدا و دعای مردم استان است.
محمدی تاکید داشت: سرلوحه‌ ی کار فولاد خوزستان تولید پایدار و با کیفیت و به دنبال آن پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی می باشد.
وی افزود: با کمک دستگاه قضایی، آماده راه اندازی واحدهای تعطیل شده در استان هستیم و این مجموعه برای اشتغال آزادشدگان جرائم غیر عمد بنا بر تبحر و تخصص‌ هایی که دارند، اعلام آمادگی می نماید.
مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با کمک خداوند متعال و مسئولان دلسوز استان، در نیمه دوم سال و در ایام دهه ی مبارک فجر، شرکت فولاد خوزستان در نظر دارد برای آزادی ۱۱۰ تن از زندانیان جرائم غیر عمد دیگر نیز اقدام نماید.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان مراسم با حضور مقامات استانی، لشکری و مدیرعامل فولاد خوزستان به آزادشدگان یک جلد کلام الله مجید و یک شاخه گل اهدا شد.

54965

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار