بهره برداری از طرح‌ اقدام ملی مسکن در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 آبان 1399 | 23:23 ب.ظ
بهره برداری از طرح‌ اقدام ملی مسکن در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ امروز واحد‌های مسکن مهر خوزستان همزمان با استان‌های دیگر به بهره برداری رسیدند. به گزارش نخبگان، در مراسمی که بصورت ویدئو کنفرانس و باحضور رئیس جمهور برگزار شد ،وزیر راه و شهرسازی گفت:راه مسکن باید بصورت مداوم و پایدارو دائمی انجام شود، از زمین تا ساخت کامل یک خانه با مسیر ادامه داشته […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ امروز واحد‌های مسکن مهر خوزستان همزمان با استان‌های دیگر به بهره برداری رسیدند.

به گزارش نخبگان، در مراسمی که بصورت ویدئو کنفرانس و باحضور رئیس جمهور برگزار شد ،وزیر راه و شهرسازی گفت:راه مسکن باید بصورت مداوم و پایدارو دائمی انجام شود، از زمین تا ساخت کامل یک خانه با مسیر ادامه داشته باشد.
اسلامی افزود: ما در گام اول منازل فرسوده را جابه جا خواهیم کرد در بافت فرسوده شهری و با کمک شهرداری‌ها در گام دوم منازل را با مدت زمان ۹۹ ساله واگذار می‌کنیم.
وی ادامه داد: این مراسم در هشت استان و با بهره برداری از ۱۱۶۰۰ واحد در کشور اجرایی شد.
دراین مراسم رئیس جمهور گفت: ما امیدواریم این طرح تا پایان دولت پرقدرت جلو برود و من خوشحالم که امروز بیش از ۱۱ هزار مسکن به بهرداری می‌رسد.
دکتر حسن روحانی افزود: در این طرح ۱۳۵ هزار نفردر کشور صاحب مسکن خواهند شد.
وی ادامه داد:۳۱۰ هزار نفر از فرهنگیان هم در طرح خدمات رسانی به فرهنگیان ثبت نام کردن که ۷۵ هزارنفر تایید شدند.
استاندار خوزستان در این مراسم نیز گفت: ۲۵۱۴ واحد مسکن مهر در استان خوزستان به متقاضیان واگذار شد.
غلامرضا شریعتی افزود: امروز  این طرح ۱۳ در شهرستان استان اجرایی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ۲۸ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی حاضر شرایط شدن  که ۱۸ هزار نفر در سامانه بارگذاری شده و ۳۲۰۰ نفر هم آورده خود رو پرداخت کردند  که برای ۵۰۰۰ هزار نفر هم قرار داد به امضا رسیده است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار