رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

نوبخت:اختصاص ۶۰ میلیارد تومان بودجه برای مترو اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 اسفند 1395 | 20:41 ب.ظ
نوبخت:اختصاص ۶۰ میلیارد تومان بودجه برای مترو اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل مترو اهواز تخصیص داده شد گفت:‌ اعتبار تخصیص داده شده برای مترو قبل از پایان سال‌جاری پرداخت می‌شود. به گزارش نخبگان؛ محمد باقر نوبخت عصر امروز در بازدید از ایستگاه ۱۲ متروی کلانشهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود۶٫۷ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل مترو اهواز تخصیص داده شد گفت:‌ اعتبار تخصیص داده شده برای مترو قبل از پایان سال‌جاری پرداخت می‌شود.

به گزارش نخبگان؛ محمد باقر نوبخت عصر امروز در بازدید از ایستگاه ۱۲ متروی کلانشهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود۶٫۷ کیلومتر از مترو اهواز ظرف ماه آینده آماده می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که انجام شد به نظر می‌رسد پروژه مترو پیشرفت خوبی داشته و برای تکمیل آن نیاز به مشارکت از سوی دولت دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور متذکر شد: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت ویژه برای تکمیل پروژه مترو اختصاص داد شد.
نوبخت افزود: اعتبار تخصیص داده شده برای مترو قبل از پایان سال‌جاری پرداخت خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی خط مترو اهواز گام مهمی در بهبود مسائل زیست محیطی و حمل و نقل زیر زمینی برداشته شود.
نوبخت در پاسخ به این سوال که تا کنون قول قرارهایی که در خصوص مترو داده شده است عملیاتی نشده است توضیح داد: بنده تنها می‌توانم در خصوص منابع مالی و بودجه اظهار نظر کنم.
وی ادامه داد: در مورد مسائل فنی مترو باید به صحبت‌های مسؤولان فنی اعتماد کرد.
مدیر سازمان برنامه و بودجه در پایان تصریح کرد: خط مترو مسیر فرودگاه تا مصلی تا قبل از سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از خدمات قطار شهری استفاده کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار